-2-
الإمام ناصر محمد اليماني
12 - محرم - 1436 هـ
05 - 11 - 2014 مـ
۱۴- آبان – ۱۳۹۳ ه.ش.
05:42 صبح


(بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القُرى)
[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]


https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=164308
__________

بسم الله الرحمن الرحيم، سلام و رحمت و برکات خداوند بر شما انصار پیشگام برگزیده، ای مخلص‌ترین انسان‌ها و بهترین مخلوقات، به یکدیگر خبر این بیان جدید را بدهید تا به پایگاه اینترنتی بیایند و شاهد حق آن در عالم واقعی باشند و در انتشار آن از هر راه و وسیله‌ای مشارکت کنند و همچنین آن را از هرطور که شده برای «ملهم» و تمام ستاره‌شناسان نیز بفرستید و همچنین رونوشت آن را در کوچه و بازار و مساجد پخش کنید به شرط اینکه توزیع آن، خطری برایتان نداشته باشد.
و بدانید ما از عامه‌ی مردم هم می‌خواهیم ظهور ماه بعد از غروب آفتاب چهارشنبه [شب پنجشنبه] و همچنین غروب آن در فجر پنجشنبه را زیر نظر داشته باشند.
و بدانید حجت اصلی در شکل ظاهری ماه نیست، بلکه معیار، طلوع و غروب آن است چون کامل شدن بدر در زمان غروب ماه در فجر پنجشنبه به وقت و تاریخ مکه مکرمه و یمن رخ خواهد داد، البته دانشمندان نجوم، می‌دانند حجت، موعد زمانی طلوع و غروب ماه است.
تمام انصار حضور پیدا کنند تا شاهد و گواه این بیان باشند و هر کس می‌تواند، قبل از غروب آفتاب امروز، این بیان را منتشر کرده و گواه و شاهد آن باشد. بکوشید و این بیان را از راه وب سایتها، روزنامه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر کنید، تا جایی که توان نشستن پشت وسایل ارتباطی [موبایل و کامپیوتر و..] را دارید، به انتشار و تبلیغ بپردازید و اجرتان با خدا [با حب و قرب خود به شما اجر دهد] و در راه خدا شما را دوست دارم.


======== اقتباس =========


اقتباس المشاركة 164310 من موضوع عــــــــــاجل: من المهدي المنتظَر إلى كلّ البشر في البوادي والحضر إليكم هذا الخبر العاجل..

-2-
الإمام ناصر محمد اليماني
12 - 01 - 1436 هـ
05 - 11 - 2014 مـ
05:42 صباحاً
(بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القُرى)

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=164308
____________


بسم الله الرحمن الرحيم، سلام الله عليكم ورحمة الله وبركاته، ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار يا صفوة البشرية وخير البرية، فليبلغ بعضكم بعضاً بحدث تنزيل هذا البيان ليحضروا إلى الموقع وليكونوا عليه من الشاهدين على الواقع الحقيقي ويشاركوا في نشره بكل حيلةٍ ووسيلةٍ، وأرسلوه كذلك إلى (ملهم) وكافة علماء الفلك بكل حيلةٍ وووسيلةٍ. وكذلك قوموا بنسخه وتوزيعه في الشارع والأسواق وفي المساجد بشرط أن لا يكون عليه أي خطرٍ من التوزيع. واعلموا أننا نريد كذلك من عامة الناس أن يراقبوا ظهور القمر بعد غروب شمس الأربعاء ليلة الخميس وكذلك يراقبوا غروبه فجر الخميس.

واعلموا أنّ الحجّة الأساسية ليست في شكل ذات القمر بل في شروقه وغروبه كون اكتمال البدر تماماً سوف يحدث وهو على حافة الغروب فجر الخميس بتاريخ وتوقيت مكة المكرمة واليمن. وبالنسبة لعلماء الفلك فهم يعلمون أنّ الحجّة هي في مواقيت شروق القمر وغروبه.

فليحضر الأنصار جميعاً ليكونوا شهداء على هذا البيان، ويشارك من استطاع منهم في نشر هذا البيان قبل غروب شمس يومنا هذا ويكونوا عليه من الشاهدين. وأجهدوا أنفسكم بالنشر والتبليغ عبر المواقع والصحف الأخبارية ومواقع التواصل الإجتماعي ولكن بشكلٍ مكثفٍ بكل ما أوتيتم من قوةٍ في التحمل بالجلوس على الجهاز للنشر والتبليغ، وأجركم على الله حبَّه وقربَّه، وأحبكم في الله..