- 3 -
الإمام ناصر محمد اليماني
17 - ربیع الآخر - 1431 هـ
03 - 03 - 2010 مـ
۱۰-فروردین-۱۳۸۹ه.ش.
02:28 صبح

ـــــــــــــــــ

همانا که جهاد بر علیه کافرانی است که با اسلام و مسلمانان می‌جنگند؛ نه برعلیه جهان‌گردان بی‌گناه...

بسم الله الرحمن الرحيم و سلام بر رسولان الهی والحمد لله ربّ العالمين...
بخشی ازبیان «الموحد» در ذیل نقل می‌شود:
اقتباس المشاركة :
خداوند فرمان جنگ با کافران و کسانی را که در امر دین، ما را مورد آزار و اذیت قرار ندهند را صادر نفرموده است، اما برای کسانی که ما را زیر نظر داشته و مترصدمان هستند و درهمه جا، با ما می‌جنگند، فرمان مبارزه داده شده است
انتهى الاقتباس
پایان نقل قول.
امام مهدی در پاسختان می‌گوید: گروه القاعده! اگر چنین است، پس چرا در استان مأرب، عده‌ای از جهان‌گردان بیگناه را کشتید؟ آنچه که در پی می‌آید گزارش وزارت کشور یمن است:
اقتباس المشاركة :
منابع «وزارت کشور» یمن بر این باورند که گروه القاعده در پشت پرده حمله‌ای است که منجر به کشته شدن هفت جهان‌گرد اسپانیایی دراستان مأرب در شرق کشور گردید. منابع خبری ذکر می‌کنند این حمله تروریستی، بعد از آن رخ داد که القاعده بیانیه‌ای صادر کرد و خواستار رها‌یی برخی از زندانیان شد و تهدید کرد در صورت عدم پاسخ به این درخواست، اقداماتی نامعلومی انجام خواهد داد. همین منبع خبری ذکر می‌کند، اطلاعات اولیه دال بر این است که حمله به کاروان حامل ۱۳ جهان‌گرد، به وسیله اتومبیلی که فردی انتحاری آن را هدایت می‌کرده، صورت گرفته است. خبرنگار الجزیره در صنعا از کشته شدن نه نفر خبر می‌دهد که هفت نفرشان اسپانیایی و دو نفرشان یمنی بوده‌اند و هفت جهان‌گرد دیگر نیز زخمی شده‌اند. شاهدان می‌گویند، قبل از وقوع انفجار در میان کاروان، كه خودروی پليس به دنبال آن بود، اتومبیلی به سرعت، از دروازه‌ی محلی که به معبد بلقیس معروف است، وارد شد. خبرنگار اشاره می‌کند بقایای اجساد و دست و پاها، در فاصله دویست متری پراکنده شده‌اند و برخی از اجساد به کلی سوخته است. یک منبع رسمی در اسپانیا نیز تأیید کرد: در جریان انفجاری که در یک منطقه تاریخی در استان مأرب در شمال شرقی یمن رخ داد، شش جهان‌گرد اسپانیایی کشته و هفت نفراز آنان مجروح شده‌اند.
انتهى الاقتباس
گناه این کسانی که کشته شدند چیست؟ آیا آنها به جنگ دین شما آمده و یا شما را از خانه و کاشانه‌تان رانده‌اند و یا به دشمنانتان کمک کرده‌اند؟ برادر گرامی از خدا پروا نمی‌کنید؟
از گروه القاعده سؤالی دارم و انتظار دارم به‌حق به آن پاسخ دهند بدهند:ا گر شما واقعاً مجاهد راه خدا هستی،؛ در زمانِ هجوم به غزه، کجا بودید؟ روزی که یهودیانِ تل آویو با بمب‌های فسفری، برادرانتان را زیرِ بارانِ آتش گرفته و مسلمانان را در سرزمين مبارک بمباران می کردند؛ شما تنها نظاره‌گر بودید. در آن زمان مخفی شده بودید و ما چیزی حتی در حد تهدید و [طبق معمول] وعده‌هایِ کلامیِ بدون عمل از شما نشنیدیم و هیچ اقدام عملی از شما ندیدیم.
اما چقدر برخوردتان نسبت به برادران مسلمانتان در یمن و عربستان سعودی، سخت و شدید است و اگر بگویید: «ملک عبدالله آل سعود و رییس علی عبدالله صالح با آمریکایی‌ها دوستی و همکاری دارند»، می گوییم: به خدا! من آنها را مزدوران آمریکا نمی‌دانم، اما می‌دانم بزدلانی هستند که از آمریکا می‌ترسند؛ با اینکه از امریکا اکراه دارند، اما از شرّ آن می‌ترسند و خداوند تعالی می‌فرماید:
{لَّا يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَمَن يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللَّـهِ فِي شَيْءٍ إِلَّا أَن تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً ۗ وَيُحَذِّرُكُمُ اللَّـهُ نَفْسَهُ ۗ وَإِلَى اللَّـهِ الْمَصِيرُ ﴿٢٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران]. صدق الله العظيم [آل عمران].
اما ای مرد! به خاطر برادران مسلمان و مستضعفتان از خدا پروا کنید. به خداوند قسم! آنها همگی از یهود و تمام کسانی که در این جنگ با یهودیان دوستی و همراهی می‌کنند؛ متنفرند. اما رهبرانِ عرب، بزدل‌ هستند. آنها ترسوترین رهبرانِ آل ابراهیم علیه الصلاة والسلام در طول تاریخ‌اند.نشانه‌ی جبون بودن آنها و گروه القاعده، این است که وقتی یهودیانِ تل آویو به غزه حمله کردندِ نه هیچ‌یک ازدولت‌های عربی و نه گروه القاعده، بر علیه اسراییل اعلان جنگ نکردند؛ اما امام ناصر محمد یمانی تمام مسلمانان را دعوت نمود تا با تجهیزات [سبک و سنگین] به جهاد روی آورند. اما متاسفانه هیچ‌یک از رهبران مسلمان و یا گروه القاعده دعوت مرا لبیک نگفتند. به بیانی که در زمان حمله به غزه در شبکه جهانیِ اینترنت گذاشته شده بود و درپی می‌آید نظر کن:
بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی درباب جهاد
الإمام ناصر محمد اليماني
09 - محرم - 1430 هـ
05 - 01 - 2009 مـ
۱۶- دی -۱۳۸۷ه.ش.
01:46 صباحاً
[ لمتابعة رابط مشاركة البيان الأصليّة ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=1433
ــــــــــــــــــــ

امام مهدی تمام مسلمانان را به بیعت برای نبرد فرامی‌خواند...

[توضيح: اين بيان، در هنگام حمله رژيم صهيونيستی به غزه، در سال ۲۰۰۹صادر شده است]
بسم الله الرحمن الرحیم

ای مسلمانان! به خداوند واحد و قهار سوگند! خداوندی که از تمام نگاه‌ها آگاه است، اما کسی او را نمی‌بیند؛ خداوندی که جن را از شعله‌های آتش و انسان را از گل خشکیده سفال‌گون آفرید؛ خداوندی که بهشت را برای نیکان [ابرار] خلق کرد و به آنان وعده داد و آتش را برای کفار آفرید و آن را نیز به آنان وعده داد؛ من مهدی منتظر از اهل بیت پاک و مطهر و خلیفه خداوند بر بشرم. حجت و دلیل حقانیت من، البته قسم و نام و رویاهایی که در خواب دیده شوند نیست، بلکه بیان درست و تشریح حق ذکر[قرآن] حجت و برهان من است تا آنچه را که نمی‌دانستید به شما بیاموزم و در موارد اختلاف، میان علمایتان داوری نمایم تا صفوفتان را یکی کرده و پراکندگیتان راکه به دلیل نافرمانی از امر خدا و تقسیم شدن به گروه‌ها و احزاب، گرفتار آن شده‌اید؛ به وحدت تبدیل نمایم. حاصل این پراکندگی، زبونی و از دست رفتن شوکت شماست و به حال کنونی افتاده‌اید. ای علمای مسلمان! من به اذن خداوند به شما صادقانه وعده می‌دهم که در موارد اختلافتان، داوری کنم و اگر نتوانم، مهدی منتظر حقی که از جانب خداوند آمده است، نیستم. قضاوت را به شما وامی‌گذارم. اگر دانستید که ناصر محمد یمانی، قادر به داوری و حل و فصل اختلافاتتان است، برایتان روشن می‌شود که من امام مهدی حقیقی هستم که از جانب خداوند آمده‌ام و حکمت نام من نیز برایتان روشن خواهد شد: همراهی نام محمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، در نام من و به واسطه نام پدرم است یعنی: «ناصر محمد». اینجاست که نام من، نشانِ امر و هدف من خواهد بود: ناصر محمد [یاری دهنده به محمد]. یعنی من رسول یا نبی جدیدی نیستم، بلکه امامی هستم که آمده‌ام تا به آنچه که بر آخرین رسول و نبی خدا مُحمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم فرستاده شده است؛ یاری و نصرت رسانم [ناصر محمد] و اینجاست که حکمت همراهی نام محمد با نام من آشکار می‌شود و خداوند با نام پدرم، نام محمد را در نام من نهاده است و این یعنی نام من از کار و امرم خبر می‌دهد «ناصر محمد». خداوند مرا آغازگر دین جدیدی قرار نداده است، بلکه من، پیرو کتاب خداوند و سنت برحق رسولش بوده و یاری رساننده [ناصر] به آنچه که بر مُحمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله و سلم نازل شده‌‌ است، می‌باشم.
شهادت می‌دهم که قرآن از جانب خداوند است و شهادت می‌دهم که سنّت از جانب خداوند است. شهادت می‌دهم که قرآن از تحریف مصون است و شهادت می‌دهم که سنّت از تحریف مصون نیست و شهادت می‌دهم که آیات محکم قرآن، حکم و مرجعِ حلِ اختلاف درباره سنت نبوی است. اگر حدیثی از سنت، از خداوند نباشد؛ می‌بینید حدیث اختلاف فاحشی با آیات محکم قرآن دارد. امام ناصر محمد یمانی با تطبیق این قاعده است که می‌تواند احادیث نبوی را غربال کرده و در اختلافات بین شما حکم نماید. دلیل آن هم، این است که مُحمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، از پیش، به شما خبر داده است که در موارد اختلاف بین علمای حدیث، قرآن مرجع است. اگر حدیث، شبیه آن چیزی بود که در قرآن آمده است، ایشان که صلوات و سلام بر او باد، آن را بیان کرده‌اند. یعنی شرط این است که با آیات محکم قرآن عظیم اختلاف نداشته باشد. شرط این نیست که حدیث نبوی با قرآن موافق باشد، بلکه شرط این است که کوچک‌ترین اختلافی با قرآن نداشته باشد.
مُحمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، به شما آموخته است که سنت نبوی حق و درست نیز، درست مثل قرآن عظیم از جانب خداوند است. مُحمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، فرموده است:
[ ألا و إني أوتيت القرآن ومثله معه ]
[بدانید که قرآن و مثل آن به من داده شده است]

صدق عليه الصلاة والسلام
ای علمای امت! سنت نبوی حق نیز مانند قرآن عظیم از جانب خداوند آمده است و من امامِ برحق شما، از جانب خداوند هستم و به شما امر می‌نمایم به کتاب خداوند و سنتِ حقِّ نبیِّ او پایبند باشید که این دو با یکدیگر اختلافی نداشته و از هم جدا نیستند.اگر در سنت چیزی خلاف قرآن بود، طبق فرمان خداوند به حبل قرآن درآویزید و پراکنده ومتفرق نشوید. تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران:۱۰۳]
بدانید که راه نجات، تمسک جستن به حبل الهی، قرآن عظیم است و هر که آن را کنار نهاده و مخالف حکم آن رفتار کند؛ اسیر هوی و هوس شده و گمراه می‌گردد و مانند آن است که از آسمان فروافتد و پرندگان او را گرفته و یا باد او را به مکانی دور در سحیق [آتش] بیندازند.

به شدت به شما هشدار می‌دهم که اگر حدیثی از سنت نبوی با آیات محکم قرآن عظیم مخالف بود، باید به قرآن پایبند باشید که اگر کتاب خدا را پشت سر بیندازید؛ به حبل شیطان متوسل شده‌اید. حبل شیطان چون تار عنکبوت است و اگر بدانید، خانه عنکبوت سست‌ترین بناهاست. این به آن معنی نیست که من تنها به قرآن تمسک جسته و سنّت محمد رسول‌الله را پشت سر می‌اندازم که اگر چنین باشد، چیزی مرا در برابر خدا کفایت نخواهد کرد و پناه بر خدا که از جاهلان باشم. بلکه زمانی که به حبل خداوند قرآن عظیم چنگ زده باشید و حدیثی بیاید که مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد، در آن موضوع خاص، کسی که به قرآن پایبند باشد به ریسمان الهی چنگ زده و نجات خواهد یافت. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن ربّكم وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿۱۷۴﴾ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿۱۷۵﴾} صدق الله العظيم [النساء]
من به حق از جانب خداوند به امامتِ شما فرستاده شده‌ام و از شما دعوت می‌کنم به کتاب خداوند و سنّتِ حقِّ رسولش پایبند بوده و پراکنده نشوید. اگر حدیثی نبوی مطرح شد که برخلاف آیات محکم قرآن عظیم بود، پراکنده نشده و عده‌ای به دنبال حدیث مخالف قرآن نروند که هلاک خواهید شد. بلکه همگی به قرآن عظیم پایبند بوده و آنچه را که مخالف آن است پشت سربیندازید؛ چرا که اگرحدیث نبوی، مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد، از جانب خداوند نیامده و روشن است که جعلی است. محمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، به شما آموخته است که سنّت نیز مانند قرآن از جانب خداوند فرستاده شده است. محمد رسول‌الله صلى الله عليه وآله وسلم، می‌فرماید:
[ ألا وإني أوتيت القرآن ومثله معه ]
[ بدانید که قرآن و مثل آن به من داده شده است]

صدق عليه الصلاة والسلام
قرآن، از تحریف مصون است، درحالی‌که احادیث نبوی از تحریف مصون نیستند و به همین دلیل، خداوند قرآن را مرجع حل اختلاف بین علمای حدیث قرار داده است و دانستید اگر حدیثی از جانب خداوند نباشد؛ با قرآن عظیم تفاوت بسیاری خواهد داشت. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُواْ مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَآئِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللّهِ وَكَفَى بِاللّهِ وَكِيلًا ﴿۸۱﴾ أَفَلاَ يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللّهِ لَوَجَدُواْ فِيهِ اخْتِلاَفًا كَثِيرًا ﴿۸۲﴾ } صدق الله العظيم [النساء]
و این فرموده خداوند تعالی که :
{أَفَلا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلافًا كَثِيرًا}
صدق الله العظيم

منظور، تدبر در آیات محکم قرآن است تا احادیث آلوده را تشخیص داد:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ}

و آموختید که اگر حدیثی نبوی از جانب غیر خدا باشد، با آیات محکم قرآن عظیم تفاوت آشکار و زیادی خواهد داشت.
به هر حال، ای علمای امت! شما در حال اتلاف وقت هستید و چهار سال است که شما را برای بحث به میز گفتگوی جهانی در پایگاه اینترنتی «امام ناصر محمد یمانی» دعوت می‌کنم، ولی دیگر نمی‌توانم صبر کرده و انتظار بکشم تا گفتگو را کامل کرده و شما را در مورد شأن خود قانع نمایم؛ بلکه خداوند را در این گفته به شهادت می‌گیرم و شهادت او کافی است:
ای امت اسلام! از همه شما دعوت می‌کنم که با تجهیزات سبک و سنگین [به سوی میدان جهاد] برای جنگ در راه خدا و آزادسازی مسجد الاقصی و نجات برادران مسلمانتان در فلسطین از چنگ قوم تعدیگر یهود حرکت کنید؛ آنان که هواپیماهای جنگی خود را برفراز آسمان شهرهایی غیر مسلح و بی‌دفاع به پرواز در می آورند و به هر چیز که دست یابند، آن را به نابودی می‌کشانند و لعنت خداوند بر مجرمان باد.
اگر مرا به عنوان امام مهدی منتظر بشناسید که به حق از جانب خدا آمده‌ام، در کنار مسجد الحرام حاضر خواهم شد ولی شما تاکنون این امر را نپذیرفته ‌ید و من ناچارم در هرجایی که بخواهم به اذن خدا، حاضر شده و شما را دعوت کنم تا به درخواست برادران بینوا و کودکان شیرخواری که در اطراف مسجد الاقصی از شما تقاضای کمک می‌کنند، پاسخ داده و برای جنگ در راه خدا و نجات آنان اقدام کنم.ا ما شما به درخواست آنان پاسخ نمی‌دهید، آیا شما هم مانند حاکمان و علمایتان ترسیده‌اید، مگر کسی که خدا به او رحم نماید....به خداوند قسم! یهود، تمام آن ملت را قتل عام می‌کنند و رعایت هیچ مومنی را نکرده و ملاحظه هیچ پیمانی را نخواهند کرد و خداوند تعالی در آیات محکم کتاب خود شما را از این امر آگاه کرده و می‌فرماید:
{كَيْفَ وَإِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لاَ يَرْقُبُواْ فِيكُمْ إِلاًّ وَلاَ ذِمَّةً} صدق الله العظيم [التوبة:۸]
من خدا را به شهادت می گیرم و شهادت او کافی است که من از امت اسلامی دعوت کردم تا نفیر جنگ در راه خدا را سرداده و با تجهیزات سبک و سنگین، سبکبار و مجهز عازم شوند و خداوند مرا برانگیخته است تا قائد و رهبر این جنگ در راه خداوند باشم و مرا از نظر دانش به شما برتری داده است؛ من خلیفه عادل شما هستم و گفتارم فصل الخطاب است و سخن گزافه نیست.
ای امت اسلام! به ندایی که باعث حیات شما می‌شود،پاسخ دهید؛ اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، من شما را به جنگ در راه خدا دعوت می‌کنم. برای شرکت در این جنگ، با من بیعت کنید. به پایگاه اینترنتی امام ناصر محمد یمانی رو کرده و در قسمت بیعت، با من بیعتی راستین نمایید. اجازه ندارید که دروغ بگویید و تنها کسانی با ما بیعت خواهند کرد که با خداوند رب العالمین معامله کرده و خود را به او فروخته باشند و خداوند شما را خریده و بهای جانتان را به شما عرضه کرده است. هرکس بهشت نعیم و رضوان خداوند را بخواهد، از آنِ او خواهد شد و هرکس حب خداوند و نزدیکی به او و رضوان خداوند در نفسش را بطلبد، در طلب نعیم اعظم است و برای همین نیز آفریده شده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْأِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ ﴿۵۶﴾} صدق الله العظيم [الذاريات]
و اما بهشت، آیا خداوند بهشت را برای شما و شما را برای خود نیافریده است؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْأِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ ﴿۵۶﴾} صدق الله العظيم [الذاريات]
ای امت اسلام! من امامِ راستینِ شما هستم که از جانب خداوند آمده‌ام و شما را به جنگ در راه خداوند دعوت می‌کنم و به خداوند سوگند می‌خورم، اگر در دیار خود باقی مانده و به جنگ در راه خداوند نروید، به عمرتان افزوده نخواهد شد. اگر بر کسی جنگ در راه خداوند نوشته شده باشد، ولی تخلف کند؛ در همان ساعت و دقیقه و ثانیه‌ای که باید در جنگ کشته می‌شد در بستر خود می‌میرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُل لَّوْ كُنتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِيَبْتَلِيَ اللّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحَّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ}صدق الله العظيم [آل عمران:۱۵۴].
ای امت مسلمان! کدام بهتر است: مرگ در راه خداوند یا مردن در بستر و در خانه درهمان زمان؟ مرگ در راه خداوند زندگی است. تصدیق فرموده خداوند تعالی :

{قُل لَّوْ كُنتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِيَبْتَلِيَ اللّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحَّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ}صدق الله العظيم [آل عمران:۱۵۴].
خداوند، کشته‌شدگانِ در راه خود را به فرشته-انسان [فرشته‌هایی از جنس بشر] تبدیل کرده و از مقربان خود قرار خواهد داد و حورالعین را به ازدواج آنان درخواهد آورد و آنان را وارد بهشت نعیم می‌نماید. پس هر کسی که نفس خود را با خدا معامله کرده، با امام ناصر محمد یمانی بیعت کند تا در راه خدا جنگیده و مسجدالاقصی و برادران مسلمان مظلومتان را که در اطراف آن هستند؛ آزاد سازد .شما شاهدید که چه بر سر آنان می‌آید، آیا از خدا نمی‌ترسید!

در راه خدا حرکت کنید و از آنچه که بدان عمل نمی‌کنید سخن نگویید. فقط محکوم کردن منکر کافی نیست و اگر کار عملی در مقابل آن انجام ندهید و به جنگ درراه خداوند نپردازید؛ گرفتار خشم او خواهید شد. تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٣ كَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّـهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٣إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنْيَانٌ مَّرْصُوصٌ ﴿٤} صدق الله العظيم [الصف].
ای امت اسلام! برخیزید و در پایگاه اینترنتیِ من، در قسمت بیعت، با من پیمان بسته و بیعت نمایید و کسانی که نوشتن نمی‌دانند ، اجازه دارند که کس دیگری همراه‌شان باشد و بیعت را از جانب او در قسمت «بیعت» بگذارد. شما اجازه ندارید که امامتان را گول بزنید و حتی یک سرباز هم نباید، ولو یک بیعتِ غیرواقعی بفرستد تا بدانیم که سربازان این جنگ در راه خدا، چه تعداد خواهند بود و سپس درمورد آمدن به منطقه ظهور به آنان خبر خواهیم داد تا در وقت و مکان معلومی که خداوند مقرر داشته است حاضر گردند.
برشما انصار برگزیده پیشتاز واجب است که این بیان را با اطلاع امت اسلامی برسانید تا بدانند که من از مسلمانان دعوت کرده‌ام که به جنگ در راه خداوند برخیزند و امام ناصر محمد یمانی نیز در صف اول معرکه خواهد بود نه در قلعه‌ای محکم دور از میدان جنگ و خداوند وکیل و شاهد این سخن است.
هر کسی که از خداوند می‌ترسد را، با قرآن پند دهید و اگر ایمان دارید، برای جنگ در راه خداوند بیعت کنید. وسلامُ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
دعوتگر به راه راست و به‌سوی جهاد در راه خداوند عزیز و حکیم، الإمام ناصر مُحمد اليماني.
و بیانی دیگر به دنبال آن:
الإمام ناصر محمد اليماني
09 - محرم - 1430 هـ
05 - 01 - 2009 مـ
۱۶- دی -۱۳۸۷ه.ش.
09:55 مساءً
ــــــــــــــــــ
اگر به فرمانی که برای جنگ در راه خدا شما داده شده عمل نکنید، از دوستان خدا و اولیای مخلص او نیستید....

أعوذُ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم، بسم الله الرحمن الرحيم.
خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا استطعتم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عدوّ اللّهِ وَعدوّكمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ ﴿۶۰﴾} صدق الله العظيم [الأنفال]

{يَاأيّها الَّذِينَ آمَنُوا مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انْفِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأرض أَرَضِيتُمْ بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الآخرة فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الآخرة إِلَّا قَلِيلٌ ﴿۳۸﴾ إِلَّا تَنْفِرُوا يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلَا تَضُرُّوهُ شيئاً وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ﴿۳۹﴾} صدق الله العظيم [التوبة]
{ فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَن يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا ﴿۷۴﴾} صدق الله العظيم [النساء]
{الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا ﴿۷۶﴾}
صدق الله العظيم [النساء]
{وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّـهِ ۚ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّـهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ ﴿۳۹﴾} صدق الله العظيم [الأنفال]

از امام مهدی به تمام حاکمین و علمای عرب! شما را چه شده است؟ چرا به فراخوانِ خداوند که در آیات محکم کتاب آمده است، پاسخ نمی‌دهید؟ خداوند از شما می‌خواهد با دشمنانی که خانه‌های برادرانتان را بر سرشان خراب می‌کنند، به مبارزه برخیزید؛ اما شما تنها به نظاره نشسته‌اید؟ جنگ در راه خداوند برای هر کسی که قادر به حمل سلاح باشد فرض و واجب شده است و این فرمانِ قاطعِ پروردگارِ عالمیان به مؤمنان است. اگر به جنگ در راه خدا نپردازید، بدانید از دوستان خداوند و اولیای مخلص او نیستید. اگر بگویید خیر، البته که ما دوستان خداوند و اولیای مخلص او هستیم؛ خداوند تعالی چنین به شما پاسخ می‌دهد:
{فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٩٤﴾ وَلَن يَتَمَنَّوْهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَيْدِيهِمْ ۗ وَاللَّـهُ عَلِيمٌ بِالظَّالِمِينَ ﴿٩٥﴾ وَلَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَ‌صَ النَّاسِ عَلَىٰ حَيَاةٍ وَمِنَ الَّذِينَ أَشْرَ‌كُوا ۚ يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ‌ أَلْفَ سَنَةٍ وَمَا هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذَابِ أَن يُعَمَّرَ‌ ۗ وَاللَّـهُ بَصِيرٌ‌ بِمَا يَعْمَلُونَ ﴿٩٦﴾} ‏صدق الله العظيم [البقرة]
به چه بهانه‌ای برای جنگ در راه خدا و مبارزه با یهود، بسیج نمی شوید؟ اگر بگویید: «ما از یهود نمی‌ترسیم، بلکه هراس ما از امریکاست که حکم پدر و مادر یهودیان را دارد» ؛ جواب حق من به شما این است که: اگر شما آنها را از خداوند قوی‌تر می‌دانید، حق دارید که از آنها بترسید. خداوند تعالی فرموده است:
{فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِي وَلِأُتِمَّ نِعْمَتِي عَلَيْكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ ﴿١٥٠﴾ كَمَا أَرْ‌سَلْنَا فِيكُمْ رَ‌سُولًا مِّنكُمْ يَتْلُو عَلَيْكُمْ آيَاتِنَا وَيُزَكِّيكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُم مَّا لَمْ تَكُونُوا تَعْلَمُونَ ﴿١٥١﴾ فَاذْكُرُ‌ونِي أَذْكُرْ‌كُمْ وَاشْكُرُ‌وا لِي وَلَا تَكْفُرُ‌ونِ ﴿١٥٢﴾} صدق الله العظيم [البقرة]
گذشتگان صالحتان را که در زمان نزول قرآن زندگی می‌کردند، به یاد شما می‌آورم؛ از آنجا که یهودیان گروهی نفهم و نادان هستند، ازآنها بیش از خداوند می‌ترسیدند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{لَأَنْتُمْ أشدّ رَهْبَةً فِي صُدُورِهِمْ مِنَ اللَّهِ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَفْقَهُونَ ﴿۱۳﴾} صدق الله العظيم [الحشر]
اما می‌بینم، علما و حاکمان امروزی مسلمانان، ازروی نادانی، از یهود، بیش از خداوند می‌ترسند؛ مگر کسی که خداوند به او رحم کند و به دعوتِ امام مهدی برای جنگ با یهودیان متجاوز و مهاجم پاسخ مثبت دهد. اگر بگویید: «مهدی کجاست؟» ، می‌گویم: اگرشما به حق اعتراف کنید، در طی یک عصر یا صبح، ظهور خواهم کرد و بدانید بعد از ظهور، ۴۸ ساعت بیشتر نخواهد گذشت که فرمان بسیج بدهم، چرا که قلب من نمرده و زنده است و قلب امام زنده، دردمند است و زخمِ انسانِ مرده، درد و رنج ندارد.
با یهودیان صلح نمی‌کنم، مگر اینکه از دیار برادرانم خارج شده و با خواری و زبونی به دست خود جزیه پردازند. ما به اذن پروردگار عالمیان، بر آنها غالب بوده و پیروز هستیم. ازامام ناصر مُحمد يمانی که برای یاری رساندن به دین مُحمد رسول‌الله صلّى الله عليه وعلى آله وسلّم، آمده است؛ پیروی کنید و کسی از من تبعیت نخواهد کرد مگر آنکه در آرزوی مرگ باشد. تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{ فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَن يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا ﴿۷۴﴾} صدق الله العظيم [النساء]
چرا که این مرگ، خود زندگی است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾}صدق الله العظيم [آل عمران]
اگر کسی می‌بیند که دنیا را دوست داشته و از مرگ در راه خداوند اکراه دارد، بداند به علت اعمالی که قبلاً انجام داده است؛ خداوند از دیدار او اکراه دارد و لذا هرچه که آرزو کند، بر می‌آورد تا به گناهانش افزوده گردد و حتی اگر هزار سال هم عمر کند از عذاب خلاصی نداشته و فقط به گناهانش اضافه خواهد شد و در آخرت تنها آتش و جایگاهی بد در انتظارش خواهد بود.
ای علمای امت و ای حاکمان ملت‌ها! شما را به جنگ در راه خداوند و اعتراف به شأن خود فرامی‌خوانم تا برای شما ظهور کرده و بر طبق فرمان خداوند، رهبری شما در جنگ در راه خداوند را برعهده گرفته و به انجام برسانم. با کافرانی که سرجنگ با من ندارند، نخواهم جنگید؛ بلکه با آنها به خوبی و عدل رفتار خواهد شد. در دین اجبار و اکراه جایی ندارد [ اشاره به آیه کریمه سوره البقرة: لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ ۖ(۲۵۶)] و خداوند به من امر ننموده که بر مردم سخت بگیرم تا ایمان بیاورند و اگر احدی از مؤمنان به جرم کفر، کافری را به قتل برساند، گردن او را خواهم زد؛ حتی اگر برادر خونی من [ یعنی فرزند مادر و پدرم] باشد که اگر چنین نکنم در برابر خداوند هیچ‌چیز به کمک من نخواهد آمد. مگر آنکه اولیایِ مقتول گذشت کنند که خداوند امر را به آنان واگذار کرده است و اگر از کسی جز قاتل انتقام گرفته شود، مثل آنچه که یمنی شیطانی می گوید:
[ إن لفيت الغريم ولا ابن عمه ]
[کافر را بکش و یا پسرعمویش را یعنی انتقام خون را هرطور هست بگیر]

گردن او و قاتل هردو را خواهم زد، مگر آنکه اولیای آنها گذشت کنند، چرا که به قتل نفس متهم هستند که حرمت آن نزد خداوند، از حرمت مسجد الحرام بیشتر است.
ای رهبران عرب و مسلمین! ای علمای مسلمین! ای مسلمانان! خدا را به شهادت می‌گیرم که شما را به جنگ در راه خداوند و پذیرش رهبری خود در این جنگ الهی فراخوانده‌ام. دلیل گزینش من به رهبری از جانب خداوند، این است که خواهید دید خداوند حقاً از نظر علم و بیان درست قرآن، مرا بر شما برتری داده است و اگر این چنین نشد؛ حجتی بر شما نیست، چرا که نتوانسته‌ام با علمی که هدایتگر از علم شماست و با پایدارترین سخن و بهترین تأویل خاموشتان سازم. مرا به دوستی برگزینید نه شیطان را، چرا که شیطان شما را رها کرده و فرو می‌گذارد و اگر از من روبرگردانید، به خداوند توکل می‌کنم که خداوند برای وکیل بودن کافی است. اگربگویید: «تو و خدایت به جنگ بروید که در آنجا قومی جبار هستند» ، راهی برای رهایی شما از بلای خداوند و یا تغییر آن نمی ‌ینم و بعد از آن درخواهید یافت خداوند با شما و آنها چه خواهد کرد و از فتنه‌ای بترسید که اگر فرا رسد، تنها به ظالمان اختصاص نخواهد داشت و بدانید خداوند شدید العقاب است.
شما را از کوکب عذاب [سجیل] برحذر می‌دارم. همان جرم آسمانی که خداوند با سنگ‌های آن و از طریق پرندگان ابابیل، اصحاب فیل را هلاک نمود، پس به کجا می روید؟! انتخاب دیگری ندارید، ندای مرا استجابت کرده و به حق اعتراف نمایید و به‌جز از خدا از احدی نترسید که ما با اذن خداوند رب العالمین بر آنها چیره‌ایم.
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
دعوتگر به‌سوی جهاد، الإمام ناصر مُحمد اليماني.
و می توانید این بیانات را در لینک [پیوند] زیر پیدا کنید:
متن عربی:
https://nasser-alyamani.org/showthre...=4233#post4233
متن فارسی:
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=125446
ای جماعت القاعده! می‌خواهيم عملياتی از جانب شما ببینیم که بر علیه کسانی است که در دین به جنگ ما آمده‌اند، نه اینکه به گروهی جهان‌گردِ بیگناه یا مسلمانان مستضعف، حمله کنید. شما را چه می شود، چرا این‌گونه حکم می‌کنید؟ این چه جهادی است که بر علیه مسلمانان است؟ آیا فکر نمی‌کنید؟ اگر راست می‌گویید، با دشمنانِ دین و دشمنانِ مسلمانان جهاد نمایید، اما ما شاهد مبارزه و جنگ شما با آنان نیستیم؛ آیا دوست و هم پیمانشان هستید؟ شما را چه می‌شود؟ مگر جهاد، بر ضد کافرانی که به جنگ اسلام و مسلمانان می‌آیند، نیست؟ شما را چه می‌شود، چگونه حکم می‌کنید؟از خدا بترسید! ما همچنان از رهبرتان، «اسامه‌بن‌لادن»، دعوت می‌کنیم تا برای گفت‌وگو بر سر میز مذاکره در پایگاه مهدی منتظر حضور یابد، پایگاهِ آزاد امام ناصر محمد یمانی، تا یا من او را قانع کنم و پیرو من شود؛ یا او مرا اقناع کند و من پیرو او گردم و حکم پروردگار عالمیان، بر برهان قاطع علمی است.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم في الدين الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 4326 من موضوع ردّ الإمام المهديّ إلى المُوحّد من يزعم أنّه مجاهد ..



- 3 -
الإمام ناصر محمد اليماني
17 - 03 - 1431 هـ
03 - 03 - 2010 مـ
02:28 صباحاً
ـــــــــــــــــــــ



إنّما الجهاد هو ضدّ الكافرين الذين يحاربون الإسلام والمسلمين وليس ضدّ سوّاحٍ أبرياء ..

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
وما يلي اقتباس من بيان الموحد بما يلي:
اقتباس المشاركة :
نعم لم يأمرنا الله تعالى بقتل الكافر وهو لم يؤذينا في ديننا ولكن الذين يتربصون بنا والذين يقاتلوننا في كل مكان
انتهى الاقتباس
انتهى الاقتباس.

ومن ثم يقول لكم الإمام المهدي: يا معشر تنظيم القاعدة، فلمَ قتلتم سيّاحاً أبرياء بمحافظة مأرب؟ فيما يلي تقرير وزارة الداخلية اليمنية:
اقتباس المشاركة :
رجحت مصادر في وزارة الداخلية اليمنية أن يكون تنظيم القاعدة وراء الهجوم الذي أودى بحياة تسعة أشخاص بينهم سبعة سياح إسبان في محافظة مأرب شرقي البلاد.
وذكرت المصادر أن "الهجوم الإرهابي" جاء بعد أن أصدرت الجماعة بياناً يطالب بالإفراج عن سجناء في اليمن وحذر من إجراءات غير محددة إذا لم يستجب لطلبها.
وذكر المصدر ذاته أن المعلومات الأولية تشير إلى أن الهجوم قد يكون ناجماً عن سيارة مفخخة يقودها انتحاري ضربت قافلة تضم 13 سائحاً.
وأشار مراسل الجزيرة في صنعاء إلى أن تسعة أشخاص قتلوا في الهجوم بينهم سبعة إسبان ويمنيان وجرح سبعة سياح إسبان آخرين.
وذكر شهود أنهم رأوا سيارة تدخل مسرعة عبر بوابة إلى الموقع المعروف بمعبد بلقيس قبل أن تنفجر في القافلة التي كانت تتبعها سيارة للنجدة.
وأشار المراسل إلى أن الشظايا والأشلاء تطايرت على مسافة مائتي متر وأن بعض الجثث تفحمت تماماً.
تأكيد إسباني
وفي مدريد أكد مصدر رسمي إسباني في مدريد "أن ستة سياح إسبان قتلوا وأصيب سبعة إسبان آخرين بجروح في انفجار وقع الاثنين في موقع تاريخي في منطقة مأرب شمال شرقي اليمن".
انتهى الاقتباس
فما هو ذنب أولئك الذين قتلتموهم؟ فهل حاربوكم في دينكم أو أخرجوكم من دياركم أو ظاهروا على إخراجكم؟ أفلا تتّقون الله أخي الكريم؟ ولسوف أوجّه إليكم يا معشر تنظيم القاعدة هذا السؤال وأريد الإجابة عليه بالحقّ وهو: إذا كنتم حقاً مجاهدين في سبيل الله فأين كنتم في أيام الحرب على غزة؛ يوم كان يهود تل أبيب يمطرون بالقنابل الفوسفورية المحرقة إخوانكم كالمطر فأحرقوا المسلمين في الأرض المباركة وأنتم تشهدون؟ وعند ذلك اختفيتم ولم نسمع عنكم شيئاً ولا حتى تهديداً أو وعيداً لليهود كعادتكم بالقول فقط ولا نرى من الفعل شيئاً. فما أشدّ بأسكم على إخوانكم المسلمين باليمن وبالمملكة العربيّة السعوديّة، ولئن قلتم إنّ الملك عبد الله آل سعود وكذلك الرئيس علي عبد الله إنّهم يوالون أمريكا فأقول لكم والله لا أعلم أنّهم أولياء لأمريكا، ولكنّي أعلم أنّهم جبناء يخشون أمريكا، وهم لها كارهون، وإنّما يتّقون شرها. وقال الله تعالى: {لَّا يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَمَن يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللَّـهِ فِي شَيْءٍ إِلَّا أَن تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً ۗ وَيُحَذِّرُكُمُ اللَّـهُ نَفْسَهُ ۗ وَإِلَى اللَّـهِ الْمَصِيرُ ﴿٢٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

و يا رجل، اِتّقوا الله في إخوانكم المسلمين المستضعفين فهم والله جميعاً يكرهون اليهود ومن والاهم على حرب المؤمنين، ولكن قادة العرب جبناء؛ بل هم أجبن قادة في تاريخ ذرية إبراهيم عليه الصلاة والسلام، والدليل على جبنهم وجبن تنظيم القاعدة يوم أعلن يهود تل أبيب العدوان على غزة فلسطين ولم تعلن الحرب الدول العربيّة على إسرائيل ولا تنظيم القاعدة، ولكنّ الإمام ناصر محمد اليماني دعا إلى الجهاد المسلمين جميعاً خفافاً وثقالاً، ولكن للأسف لم أجد من يُلبّي دعوتي من قادة المسلمين أو تنظيم القاعدة، فانظر إلى بياني بتاريخه التّقني في الإنترنت العالميّة في أيام العدوان على غزة فلسطين، وهو كما يلي:

1433


ومن ثمّ أتبعناه ببيانٍ آخر وهو كما يلي :

1434


وتجد هذه البيانات على هذا الرابط :
نداء الإمام المهديّ إلى كافة المسلمين للبيعة للقتال خفافاً وثقالاً ..
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=618


ويا معشر تنظيم القاعدة، هيا أرونا عملياتٍ في الذين يحاربوننا في ديننا وليس في سيّاحٍ أبرياءَ أو في المسلمين المستضعفين، ما لكم كيف تحكمون؟ فأيّ جهادٍ ضدّ المسلمين! أفلا تعقلون؟ بل جاهدوا أعداء الدين والمسلمين إن كنتم صادقين، فلم نرَ أنّكم تحاربونهم، فهل أنتم أولياؤهم؟ فما خطبكم؟ وماذا دهاكم تقاتلون إخوانكم المسلمين؟ ولكن الجهاد هو ضدّ الكافرين الذين يحاربون الإسلام والمسلمين، ما لكم كيف تحكمون؟ فاتّقوا الله، ولا نزال ندعو زعيمكم الشيخ أسامة بن لادن للحوار في موقع المهديّ المنتظَر الحرّ الإمام ناصر محمد اليماني حتى أقنعه فيتّبعني أو يقنعني فأتّبعه، وسلطان العلم هو الحكم من ربّ العالمين.

وسلامٌ على المرسَلين، والحمدُ لله ربِّ العالمين..
أخوكم في الدين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
_______________________