سلسله گفتگوهای امام درپایگاه أشراف أونلاین
- 16 -
الإمام ناصر محمد اليماني
06-
صفر- 1432 هـ
12 - 01 - 2011 مـ

۲۲-دی-۱۳۸۹ه.ش.
05:12 صبح
ـــــــــــــــــــ


پاسخی دیگر از امام...

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على جدي محمد رسول الله صلى الله عليه وآله الأطهار وجميع الأنصار للحقّ في الأولين وفي الآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين..
برادرانم؛ از علمای مسلمین و امتشان؛ کسانی که خداوند آنان را از دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی -در دوره گفتگو قبل از ظهور- آگاه کرده است؛ سلامُ خداوند بر شما و تمام مسلمانان؛ بر شما صلوات و سلام می‌فرستم باشد که شما را مورد مغفرت خود قرار دهد و به شما رحم کرده و حقّ را به شما حق نشان دهد و پیروی از آن را روزیتان فرماید و باطل را باطل نشان داده و دوری از آن را روزیتان گرداند.
عزیزان من؛ در ابتدا تشکر بسیار خود را به رئیس محترم جناب محمد بن علی الحسنی و تمام سرپرستان این پایگاه مبارک تقدیم می‌کنیم؛ پایگاهی که از سوی تمام مسلمانان مورد تقدیر و تشکر قرار خواهد گرفت، حال چه ناصر محمد یمانی دروغ‌گویی گستاخ باشد و چه ناصر محمد یمانی مهدی منتظر باشد؛ چرا که به اذن خداوند در این پایگاه حق روشن خواهد شد و با ادامه گفتگو در این پایگاه مبارک؛ حقیقت امرامام ناصر محمد یمانی برای مسلمانان تبیین می‌‌گردد و اگر ناصر محمد یمانی آشکارا گمراه باشد؛ مسلمانان از گمراه شدن حفظ خواهند شد و حتماً حق‌جویان و انصار شاهد خواهند بود که علمای امت که به گفتگو با امام ناصر محمد یمانی پرداخته‌اند در برابرش حجت‌های قانع کننده از آیات محکم قرآن عظیم می‌آورند و برای انصار امام ناصر محمد یمانی روشن می‌شود كه ناصر محمد یمانی گمراه است و انصار او درکشورهای مختلف از وی روگردانده و از این پایگاه مبارک که ایشان را از گمراه شدن توسط امام ناصر محمدیمانی نجات داده است؛ سپاس‌گزار می‌شوند. اگر هم روشن شود که مهدی منتظر حقاً امام ناصر محمد یمانی است و اوخلیفه خداوند درزمین است؛ تمام مسلمانان و همه بشریت از این پایگاه تشکر خواهند کرد. پس در هردو صورت این پایگاه مورد تقدیر و تشکر خواهد بود؛ چه ناصر محمد یمانی مهدی منتظر باشد و چه یک دروغ‌گوی گستاخ. هم‌ چنین امام ناصر محمد یمانی به اداره کنندگان پایگاه می‌گوید: اگر می‌خواهید بیانات سفیهان برضد امام ناصر محمدیمانی را درپایگاه باقی بگذارید؛ شما را نکوهش نمی‌کنم و به اذن خداوند دربرابر آزار و اذیت آنها -هرچه که باشد- صبر پیشه کرده و به آنها می‌گوییم: سلامٌ؛ خداوند به ما فرمان داده تا در پاسخ افرادی مانند ایشان بگوییم:
{لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلامٌ عَلَيْكُمْ لا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ} [القصص:۵۵].

سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که: چگونه برای عالم و جاهل روشن می‌شود که ناصر محمد یمانی به حق مهدی منتظر است؟ از آنجا که همه شما به فرموده خداوند تعالی ایمان دارید که:
{مَّا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّجَالِكُمْ وَلَـٰكِن رَّسُولَ اللَّـهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ ۗ وَكَانَ اللَّـهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [الأحزاب]

لذا خداوند امام مهدی را به عنوان نبی جدید که کتابی جدید با خود داشته باشد؛ برنمی‌انگیزد. پس لابد باید درعلم بیان حق قرآن عظیم توانایی بیش از همگان به او عطا شده و دانش او بر دیگران فزونی یافته باشد تا عالم و جاهلی نباشد که با او محاجه کند مگر به حق امام بر آنها غالب گردد؛ نه تنها در مورد عذاب قبر یا سنگسار زناکار متأهل یا موضوع دیدن آشکار خداوند؛ بلکه باید امام مهدی ناصر محمد یمانی درتمام موارد مورد گفتگو صد درصد بتواند بر تمام علمای امت غلبه نماید و اگر ناصر محمد در۹۹٪ برتری داشته و تنها در یک مسئله باز بماند؛ برتمام انصار درتمام کشورهای مختلف واجب است از تبعیت از او روگردانند؛ و می‌دانید چرا؟ چون اگر علمای امت بتوانند ولو در یک موضوع بر امام ناصر محمد یمانی غلبه کند؛ این برخلاف فتوای خداوند است که از طریق رسول او در رؤیایی حق داده شده است:
[وما جادلك أحد من القرآن إلا غلبته]،
[ کسی از قرآن با تو مجادله نمی‌کند؛ مگر بر او غالب شوی]
پس باید امام ناصر محمد یمانی در تمام موضوعات غالب باشد، مثل غالب بودن فتوای روشن او در این مورد که عذاب بعد از مرگ به روح -نفس- و در خود آتش رخ می‌دهد و نفی عذاب در حفره‌ای که جسد در آن قرار می‌گیرد. و طناب دروغ کوتاه است.
شیخ فاضل و محترم محمد عبدالقادر ادریس الأمین؛ به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم که اگر حق تابع امیال شما شود حاصلی جز افزوده شدن کفر کافران ندارد و این حجت دادن به دست آنان برعلیه شماست. آنها می‌گویند شنیدیم که می‌گویید قبر ممکن است روضه‌ای از رضوان بهشت باشد یا حفره‌ای از آتش ولی ما در قبرها نه باغی یافتیم و نه آتشی! پس برکفرشان افزوده شده و حجت خواهند داشت. لعنت خداوند بر شیاطین بشر دروغ‌گو که با این مکر خبیثانه به هدف خود برای بازداشتن مردم از پیروی از ذکری که از سوی پروردگار برایشان آمده است؛ رسیده‌اند چون مردم اثری از آتشی که در قبر کافران وباغی از باغ‌های بهشت درقبر اموات مسلمانان نمی‌یابند.

و اما اتهام تو به ناصر محمد یمانی مبنی بر اینکه آیات را بر طبق میل خود پیچانده و آنها را بر خلاف مقصود خداوند تفسیر می‌کند؛ این تو هستی که چنین می‌کنی نه امام ناصر محمد یمانی؛ چون این تو هستی که آیه‌ای را آورده و سپس بر اساس میل خود آن را تفسیر می‌کنی بدون اینکه برهانی قوی و روشن از نزد پروردگار عالمیان داشته باشی؛ از جمله این فرموده خداوند تعالی را به عنوان حجت می‌آوری:
{قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَنْ بَعَثَنَا مِنْ مَرْقَدِنَا} صدق الله العظيم [يس:۵۲]،
و سپس فتوا می‌دهی که این برهان عذاب قبر است. مهدی منتظر ناصر محمد یمانی که به ناحق به خداوند نسبت نمی‌دهد درپاسخ می‌گوید: به راستی که اینان از کسانی نیستند که مورد عذاب واقع می‌شوند چون نمی‌دانند که خداوند وعده رستاخیز مردگان را داده است چرا که قبل از اینکه خداوند رسولی به سوی آنان بفرستد تا به آنان هشدار دهد که خداوند آنان را بعد از مرگ برمی‌انگیزد؛ از دنیا رفته‌اند؛ آنها به هیچ‌وجه از این امر خبر ندارند و برای همین می‌گویند:

{قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَنْ بَعَثَنَا مِنْ مَرْقَدِنَا} صدق الله العظيم [يس:۵۲]،

و سپس کسانی که از جانب خداوند برای آنان رسول فرستاده شده به این گروه حق فتوا می‌دهند که:
{هَذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ} صدق الله العظيم [يس:۵۲].
ولی کسانی که از بعث اول بی‌اطلاع هستند؛ عذاب نمی‌شوند و نه در نعیم هستند و نه در جهنم. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولا} صدق الله العظيم [الإسراء:۱۵]،
چون اهالی آبادی‌هایی که قبل از فرستاده شدن رسول از دنیا رفته‌اند در‍ پیشگاه پروردگارشان حجت دارند و برای همین خداوند ایشان را عذاب نمی‌کند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{رُسُلًا مُبَشِّرِينَ وَمُنذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حجّة بَعْدَ الرُّسُلِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا
﴿١٦٥﴾}صدق الله العظيم [النساء].

و از آنجا که از سوی پروردگار برایشان انذار کننده نیامده است؛ حجت داشته و خداوند ایشان را عذاب نمی‌کند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولاً} صدق الله العظيم،
اینها کسانی‌اند که ازرستاخیز بعد از مرگ بی‌خبرند و لذا می‌گویند:
{قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَنْ بَعَثَنَا مِنْ مَرْقَدِنَا}
کسانی که خداوند برایشان رسول فرستاده است با عقل و به حق پاسخ می‌دهند و می‌گویند:
{هَذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ} صدق الله العظيم [يس:۵۲].
محمد عبدالقادر ادریس امین؛ عزیز من از جاهلانی مباش که به ناحق به ما ناسزا گفته و اهانت می‌کنند. به این هم اکتفا نکرده و به ناصر محمد یمانی افترا می‌زنند که در پایگاه خود نام‌های مختلفی برگزیده است؛ ولی خداوند و حسین بن عمرو سرپرستان شاهدند که من تنها یک نام عضویت دارم ″ امام مهدی ناصر محمد یمانی″.
و اما درمورد سخنت که با قسم به نام خداوند بزرگ آن را تزکیه کرده‌ای و گفته‌ای علمایی هستند که در برابر ناصر محمد یمانی حجت آورده و به حق او را خاموش ساخته‌اند و او در مقابل کاری جز حذف بیان آنها و ممانعت از حضور آنها در پایگاه نکرده است؛ شیخ محترم محمد عبدالقادر إدریس الأمین از خدا یاری می‌طلبیم و به خاطر همین افترا به مهدی منتظر ناصر محمد یمانی است که برای گفتگو به این پایگاه بی‌طرف آمده‌ایم تا ببینیم شما محمد عبدالقادرإدریس الآمین راست می‌گویی یا از دروغ‌گویان و افترا زنندگانی؟ چون ناصر محمد یمانی نه می‌تواند مانع حضورشما دراین پایگاه بی‌طرف شود و نه می‌تواند چیزی از بیانات شما را حذف کند تا برای محققان روشن شود نسبتی که به ما داده‌اید افترا و بناحق است.
هم‌چنین می‌خواهم توجه انصارعزیزم را به این نکته جلب کنم که هرکس با معلوماتی که امام ناصر محمد یمانی برزبان نیاورده؛ با مردم مجادله نماید، مسؤلیت فتوایش در پیشگاه خداوند با خود اوست و به طور قطع امام ناصر محمد یمانی فتوا نداده است که در روز قیامت انسان‌ها با اسم مادران‌شان خوانده می‌شوند؛ آیا می‌خواهید به دست دیگران برعلیه ناصر محمد یمانی حجت بدهید؟ ( توضيح اضافي : خداوند مي فرمايد :ادعوهم لآبائهم : يعني با اسم پدرشان آنها را صدا بزنيد بعض از علما به تقليد از يهود فتوا داده‌اند كه انسانها در آخرت به اسم مادرانشان صدا زده می‌شوند تا احيانا آبروی كسی - فرزندان زنا -ريخته نشود ) مگر پیش از این به شما فتوا نداده بودیم که اگر از فتواهای علمای امت فتوا بیاورید و آن فتوا باطل باشد؛ مردم تصور می‌کنند این امام ناصر محمد یمانی است که این فتوای باطل را داده است؟ پس بسیار بسیار مراقب باشید. به خداوند قسم که اگر به مطالبی که در بیانات امام ناصر محمد یمانی آمده است؛ پای‌بند باشید احدی از علمای انس و جن قادر نخواهند بود در برابرتان حجت بیاورند و من از صادقان هستم. ولی زمانی که از پیش خود پاسخ می‌دهید؛ در پیشگاه خداوند مسؤلیت فتوایتان برعهده خودتان است چون نمی‌توان بی‌باکانه و با علوم ظنی در مورد دین فتوا داد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَذَا حَلَالٌ وَهَذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ﴿١١٦﴾}صدق الله العظيم [النحل].

آیا علت گمراهی بسیاری از علمای دین و امتشان غیر از پیروی از ظن و گمان بوده که احتمال صحت و خطا دارند و تصور می‌کنند اگر در آخر خطبه خود بگویند:" اگر درست گفته باشیم از خداست و اگر اشتباه باشد از نزد من و شیطان است" مسئولیت از گردنشان ساقط شده است. از آنجا که ناصر محمد یمانی از علوم دینی که بر ظن و گمان بنا شده باشند پیروی نکرده و اطمینان کامل دارد که آشکارا بر حق است و جز حق به خداوند نسبت نمی‌دهد؛ لذا می بینید که قبل از آغاز گفتگو نتیجه آن را اعلان کرده و می‌گوید من بر تمام علمای جن و انسی که به گفتگو با من می‌آیند غالب خواهم شد ولو آنها به یک‌دیگر کمک برسانند. علت این است که من با آیاتی حجت می‌آورم که برای عالم و جاهل روشن و بینه است و درست درباره همان موضوعی آمده است که مورد گفتگو است؛ مانند آیاتی که از محکمات کتاب آوردیم که درباره عذاب شدن معذبان در آتش جهنم فتوا می‌دهد و سپس برهانی آوردیم که برای عالم و جاهل شما روشن است و نشان می‌دهد که کسانی که هلاک شده و از حق آمده از پروردگارشان روگردان بوده‌اند بلافاصله بعد از مرگ وارد آتش شده‌اند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{مِمَّا خَطِيئَاتِهِمْ أُغْرِقُوا فَأُدْخِلُوا نَارًا فَلَمْ يَجِدُوا لَهُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْصَاراً
﴿٢٥﴾} صدق الله العظيم [نوح].

و همچنین فرعون و مردمش بعد از آنکه با غرق شدن هلاک شدند؛ در آتش عذاب می‌گردند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَحَاقَ بِآلِ فِرْ‌عَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ ﴿٤٥﴾ النَّارُ‌ يُعْرَ‌ضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا ۖ وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْ‌عَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ ﴿٤٦﴾} صدق الله العظيم [غافر].

پس عذاب برزخی بعد از مرگ در آتش است نه در قبر؛ حال جناب! چه کسی آیات را به نفع امیال خود می‌پیچاند؟ شما با این آیات استدلال می‌کنید و عذاب را در قبر در نظر می‌گیرید ولی مهدی منتظر به حق فتوا می‌دهد که عذاب در خود آتش است چون آتش حقیقی و مرئی است و بهشت نیز حقیقی و مريی است و حتی اگر نفس-روح- را نتوانید در قبرها ببینید؛ باید بتوانید باغی از روضه بهشت یا حفره‌ای از حفرات آتش را در آن ببینید؟ پس چگونه می‌خواهید با این افترا، کافران را قانع کنید؛ چون به خاطر این افترایی که برخلاف عقل و منطق است؛ حجت عقلانی و منطقی با آنان است؛ آیا فکر نمی‌کنید؟
حال با دلیل دیگری به سراغ‌تان می‌آییم که نشان می‌دهد آتش در سیاره‌ای غیر از این سیاره‌ای که بشر بر روی آن زندگی می‌کند؛ وجود دارد و در سیاره دیگری تدارک دیده شده است. برای همین خداوند به رسول خود می‌فرماید که بگوید:
{مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالْمَلَإِ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩﴾}صدق الله العظيم [ص]،
و شما تصور می‌کنید که این متخاصمان؛ فرشتگان هستند. سبحان الله! به خداوند قسم که من از مخاصمه میان فرشتگان خداوند رحمان اطلاع ندارم؛ چرا کلام خداوند را تحریف می‌کنید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{إِنَّ ذَٰلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ‌ ﴿٦٤﴾ قُلْ إِنَّمَا أَنَا مُنذِرٌ‌ ۖ وَمَا مِنْ إِلَـٰهٍ إِلَّا اللَّـهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ‌ ﴿٦٥﴾ رَ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ‌ ﴿٦٦﴾ قُلْ هُوَ نَبَأٌ عَظِيمٌ ﴿٦٧﴾ أَنتُمْ عَنْهُ مُعْرِ‌ضُونَ ﴿٦٨﴾ مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالملأ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [ص].

و از آنجا که شما در این آیه محکم با عذاب برزخی در قبر مشکل پیدا کردید؛ لذا کلام خداوند را از موضع خود تحریف می‌کنید تا موافق خواسته‌ها و امیال شما شود و می‌گویید این مخاصمه بین فرشتگان مقرب خداوند رحمن رخ می‌دهد؛ در برابر کسانی که به ناحق به خداوند افترا می‌زنند؛ خداوند برای من کافی است.
ای علمای مسلمین و امت مسلمان شاهد کسانی باشید که تلاش می‌کنند امام ناصر محمد یمانی را از موضوع گفتگو یعنی عذاب قبر خارج کنند؛ چون حجتی که از جانب خداوند برای اثبات عذاب قبر نازل شده باشد و نشان دهد خداوند آتش را در قبرها قرار داده است؛ ندارند تا در برابر امام ناصر محمد یمانی آن را اقامه نمایند؛ بعد از مرگ عذاب "قبر و آتش" در کار نیست بلکه عذاب آتش است - خداوند ما را از آن حفظ نماید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ} صدق الله العظيم [البقرة:۲۰۱].

ای جماعت کسانی که در این پایگاه مبارک با من گفت‌وگو می‌کنید؛ خداوند را بر شما شاهد می‌گیرم که اگر برایتان حق روشن شد و از حق پیروی نکردید و کسی که حق برایش روشن شد خواست ما را از موضوع گفت‌وگویی که در آن حق بودن امام ناصر محمد یمانی ثابت شده است خارج نماید؛ خودخواهی و تعصب او را به گناه کشانده و بعد از مرگ جايگاهش در جهنم خواهد بود . تصدق فرموده خداوند تعالی:
{وَإِذَا قِيلَ لَهُ اتَّقِ اللَّـهَ أَخَذَتْهُ الْعِزَّةُ بِالْإِثْمِ ۚ فَحَسْبُهُ جَهَنَّمُ ۚ وَلَبِئْسَ الْمِهَادُ ﴿٢٠٦﴾}صدق الله العظيم [البقرة].

ما مشغول بازی فوتبال نیستیم که تو بر من پیروز شوی یا من بر تو پیروز شوم؛ این گفت‌وگوی دینی است و سزاوار هیچ یک از علمای امت نیست که اگر حق برایش روشن شد؛ خودخواهی و تعصب او را به گناه بکشاند تا در برابر دیگران مراقب کبر خود باشد؛ چون بعد از مرگ تا روز دین خوار شده و در آتش خوار کننده جهنم جاودان خواهد بود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَيَخْلُدْ فِيهِ مُهَانًا} صدق الله العظيم [الفرقان:۶۹].
خداوند را شاهد می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است که من در تمام موضوعات گفت‌وگوی دینی به شما پاسخ خواهم داد تا مسلمانان هدایت شوند؛ اما شرط امام ناصر محمد یمانی این است که گفت‌وگو باید برای اسلام و مسلمین سودمند و نافع باشد و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه ملزم باشیم تا زمانی که به نتیجه نرسیم که حق با چه کسی است؛ از موضوع گفت‌وگو خارج نشویم و اگر برای امام ناصر محمد یمانی روشن شود که ابوفراس حق دارد و ابوفراس توانست با حجتی از کلام خداوند در آیات محکم قرآن عظیم نظر خود را ثابت کند ولی -ناصر محمد یمانی- حاضر نشد اعتراف کند که درباره عذاب در قبر حق با ابوفراس است؛ در این صورت سخن ابوفراس را تکذیب نکرده‌ بلکه سخن خداوند را تکذیب کرده است. ولی وقتی امام مهدی دربرابرتان حجت آورد و ثابت نمود عذاب بعد از مرگ در آتش است و برایتان از آیات محکم کتاب برهان آشکار آورد؛ اگر از حق تبعیت نکرده و حاضر نشدید إقرار نمایید؛ ناصر محمد یمانی را تکذیب نکرده‌اید؛ بلکه کلام خداوند که در آیات محکم و بینه کتاب آمده است را انکار کرده‌اید.خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَإِنَّهُمْ لا يُكَذِّبُونَكَ وَلَكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّهِ يَجْحَدُونَ}
صدق الله العظيم [الأنعام:۳۳]
چون ناصرمحمد یمانی با همان آیات بینه کتاب با شما محاجه می‌کند که محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم با آنها استدلال می‌کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَقَدْ أَنْزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ﴿٩٩﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

پند و اندرزی که می‌خواهم در این بیان به شما بکنم این است که دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید، و در مورد بیانات مهدی منتظر از ذکر -قرآن عظیم- تفکر نمایید که آیا این تنها تفسیری ظنی از جانب خود اوست که کسی را از حق بی‌نیاز نمی‌کند ؟ یا آیا او همانند شما آیات را می‌پیچاند؟ یا اینکه بیان مهدی منتظر ناصر محد یمانی تنها تفسیر نیست؛ بلکه قرآن است که با آن برای علمای مسلمین حجت پیروزمندانه می‌آ‌‌ورد و با ایشان به سختی جهاد می‌کند؟ اما اولیای شیاطین می‌گویند در آیاتی مانند این که تو با آنها حجت میآوری:
{فَإِنَّهُمْ لا يُكَذِّبُونَكَ وَلَكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّهِ يَجْحَدُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:۳۳]
منظور رسول خداوند است و نه تو ناصر محمد یمانی. پس امام ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: هرکس ناصر محمد یمانی را تکذیب کند؛ کلام خداوند را که از زبان رسولش بیان شده، تکذیب نموده است چون من با آیات روشن برایتان پیروزمندانه حجت می‌آورم و تنها فاسقان آن را انکار می‌کنند؛ چراکه قرآن عظیم بصیرتی نیست که تنها برای محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم فرستاده شده باشد؛ بلکه این بصیرت خداوند برای تمام کسانی است که بعد از رسولش مردم را به سوی خداوند دعوت می‌کنند؛ تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{قُلْ هَـذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللّهِ عَلى بصيرةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللّهِ وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
﴿١٠٨﴾}صدق الله العظیم [يوسف].
ولی شما می‌خواهید قرآن را تنها بصیرت رسول خدا و پیروانش قرار دهید! پس اگر راست می‌گویید با چه چیزی می‌خواهید محاجه کنید؛ مگر ایشان نفرمودند: {أَدْعُو إِلَى اللّهِ عَلى بصيرةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي}؟ صدق الله العظيم [يوسف:۱۰۸]،
اما کسی که مردم را به بصیرتی مخالف محکمات بصیرت محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم دعوت می‌کند بداند دعوت کننده به سوی بصیرت شیطان رجیم است که می‌خواهد شما را از تبعیت از قرآن عظیم و راه خداوند گمراه کند ؛ آیا تقوا نمی‌کنید؟

مهدی منتظر ناصر محمد یمانی اعلان می‌کند تا در بحث عذاب قبر نتیجه‌ای حاصل نشود از این موضوع خارج نخواهد شد و بعد از آن سراغ موضوع بعدی گفتگو خواهد رفت و به همین ترتیب ادامه خواهد داد تا این گفتگو بتواند برای اسلام و مسلمانان مفید وسودمند باشد و برای اینکه که افکار از موضوع گفتگو خارج نشود؛ از موضوع عذاب قبر خارج نمی‌شویم جناب ابوفراس؛ و اگر گفتی که درموضوع عذاب قبر روشن شد که حق با امام ناصر محمد یمانی است و عذاب برزخی بعد از مرگ به حق در خود آتش جهنم است؛ و این به معنای برهان اثبات مهدی منتظر بودن ناصر محمد یمانی نیست؛ بلکه زمانی اعتراف خواهیم کرد که او مهدی منتظر است که در تمام موضوعات مورد گفتگو و به صورت صد در صد بر ما غلبه نماید؛ این منطقی خواهد بود جناب ابوفراس؛ البته اگر تو منطق را بخواهی؛ و سزاوار است که از حق پیروی شود. و اگر اصرار داری که عذاب بعد از مرگ در قبر است؛ این از شما پذیرفته نیست مگر اینکه این آیه محکم از فرموده خداوند تعالی را روشن کنی که می‌فرماید:
{إِنَّ ذَٰلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ‌ ﴿٦٤﴾ قُلْ إِنَّمَا أَنَا مُنذِرٌ‌ ۖ وَمَا مِنْ إِلَـٰهٍ إِلَّا اللَّـهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ‌ ﴿٦٥﴾ رَ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ‌ ﴿٦٦﴾ قُلْ هُوَ نَبَأٌ عَظِيمٌ ﴿٦٧﴾ أَنتُمْ عَنْهُ مُعْرِ‌ضُونَ ﴿٦٨﴾ مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالملأ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩﴾}
صدق الله العظيم [ص].

یا مگر شما به اینکه در شب اسرا و معراج محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، امت‌هایی پیشین را که از اهالی آتش شده بودند؛ دیده است ایمان ندارید؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَإِنَّا عَلَى أَن نُّرِيَكَ مَا نَعِدُهُمْ لَقَادِرُونَ﴿٩٥﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون]
و او از کنار امت‌های پیشین که از اهالی بهشت و جهنم شده‌اند؛ عبور نموده است؛ یا نمی‌دانید که محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم در بهشت نعیم تمامی انبیا و رسولان را ملاقات نموده و طبق فرمان خداوند در این آیه؛ از ایشان سؤالی کرده بود:
{وَاسْأَلْ مَنْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ مِن رُّسُلِنَا أَجَعَلْنَا مِن دُونِ الرَّحْمَنِ آلِهَةً يُعْبَدُون﴿٤٥﴾}صدق الله العظيم [الزخرف]،

پس ابوفراس به حق اعتراف کن و اگر چنین نکنی؛ تعصب و خودخواهی ترا به گناه کشانده است وجایگاه تو جهنم است که قرارگاهی بسیار بد است.
واما در جواب سید محسن البلخی که می‌گوید آیا خداوند بدون حساب قبل از روز حساب مردمان را عذاب می‌کند؛ از کتاب خداوند جواب می‌آوریم که خداوند تعالی می‌فرماید: {وَحَاقَ بِآلِ فِرْ‌عَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ ﴿٤٥﴾ النَّارُ‌ يُعْرَ‌ضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا ۖ وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْ‌عَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ ﴿٤٦﴾} صدق الله العظيم [غافر].

آیا خداوند در اینجا فرعون را مورد محاسبه قرار داده است؟ خیر بلکه او و همراهانش را قبل از روز حساب وارد آتش می‌کند و روز حساب دچار شدیدترین عذاب‌ها می‌شوند چون از کافرانی هستند که بدون حساب و قبل از روز حساب وارد آتش شده‌اند؛ و به راستی که حساب، اثبات حجت برای آنان است تا به گناهانشان اعتراف نمایند؛ چون منکر اعمال سوء خود هستند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلائِكَةُ ظَالِمِي أَنفُسِهِمْ فَأَلْقَوُاْ السَّلَمَ مَا كُنَّا نَعْمَلُ مِن سُوءٍ} صدق الله العظيم [النحل:۲۸].
پس روز قیامت و بعد از حساب؛ اقرار کرده و اعتراف می‌کند که خداوند و ملائکه هیچ ظلمی به اونکرده‌اند وگناهانی که مرتکب شده و در کتاب ثبت شده‌اند اما از خاطرش رفته؛ برایش روشن خواهد شد. خداوند تعالی می‌فرماید:
{يَوْمَ يَبْعَثُهُمُ اللَّـهُ جَمِيعًا فَيُنَبِّئُهُم بِمَا عَمِلُوا ۚ أَحْصَاهُ اللَّـهُ وَنَسُوهُ ۚ وَاللَّـهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [المجادلة].

وسلامٌ على المُرسلين، والحمد ُلله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 36845 من موضوع سلسلة حوارات الإمام في منتديات أشراف أونلاين..

- 16 -
الإمام ناصر محمد اليماني
06- 02 - 1432 هـ
12 - 01 - 2011 مـ
05:12 صباحاً
ـــــــــــــــــــ



ردّ الإمام الأخير ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على جدي محمد رسول الله صلى الله عليه وآله الأطهار وجميع الأنصار للحقّ في الأولين وفي الآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين..

إخواني علماء المسلمين وأمّتهم ممن أظهرهم الله على الدعوة للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني في زمن الحوار من قبل الظهور، سلامُ الله عليكم وعلى جميع المسلمين وأُصلي وأسلمُ عليكم أن يغفر لكم ويرحمكم ويريكم الحقّ حقّاً ويرزقكم اتّباعه والباطل باطلاً ويرزقكم اجْتنابه.

أحبتي في الله، أولاً أتقدّم بالشكر الكبير لسماحة الرئيس المحترم (محمد بن علي الحسني) وجميع المشرفين على هذا الموقع المبارك الذي سوف ينال الشكر والتقدير من جميع المسلمين سواء يكون ناصر محمد اليماني كذاباً أشراً أو يكون ناصر محمد اليماني هو المهديّ المنتظَر، فلا بدّ أن يُحصحِصَ الحقّ في هذا الموقع بإذن الله فيتبيّن للمسلمين حقيقة الإمام ناصر محمد اليماني فإن استمر الحوار في هذا الموقع المبارك فسوف ينقذ المسلمين من ضلال الإمام ناصر محمد اليماني إنْ كان على ضلالٍ مبينٍ فحتماً سوف يجد الباحثون عن الحقّ وجميع الأنصار أنّ علماء الأمّة ممّن حاوروا الإمام ناصر محمد اليماني قد أقاموا عليه الحجّة المقنعة بسلطان العلم من محكم القرآن العظيم، ومن ثم يتبيّن لأنصار الإمام ناصر محمد اليماني أنّ ناصر محمد اليماني على ضلالٍ، ومن ثمّ يتولّى عنه جميع الأنصار من مختلف الأقطار فيشكرون هذا الموقع المبارك إذ كان السبب في إنقاذهم من ضلال الإمام ناصر محمد اليماني، أو يشكر هذا الموقع جميع المسلمين وكافة البشر لو تبيّن لهم أنّ المهديّ المنتظَر هو حقاً الإمام ناصر محمد اليماني خليفة الله في الأرض. إذاً فهذا الموقع مشكورٌ في كلا الحالتين سواء كان ناصر محمد اليماني هو المهديّ المنتظَر أو كذابٌ أشِرٌ، وكذلك يقول لهم الإمام ناصر محمد اليماني: لا تثريب عليكم أحبتي المشرفين إن كنتم تودّون ترك بيانات السفهاء ضدّ الإمام ناصر محمد اليماني فنحن سوف نصبر بإذن الله مهما كان أذاهم ونقول لهم: سلامٌ، ما أمرنا الله أن نقوله لأمثالهم:
{
لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلَامٌ عَلَيْكُمْ لَا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ} [القصص:55].

ولكن السؤال الذي يطرح نفسه هو: فكيف يتبيّن للعالِم والجاهل أنّ ناصر محمد اليماني هو حقاً المهديّ المنتظَر؟ فبما أنّكم تؤمنون جميعاً بقول الله تعالى:
{
مَّا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّجَالِكُمْ وَلَـٰكِن رَّسُولَ اللَّـهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ ۗ وَكَانَ اللَّـهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [الأحزاب]، إذاً الإمام المهديّ لن يبعثه الله نبيّاً جديداً بكتاب جديدٍ، إذاً فلا بدّ أن يزيده بسطةً في علم البيان الحقّ للقرآن العظيم حتى لا يُحاجّه عالِم أو جاهل إلا غلبه بالحقّ وليس فقط في موضوع عذاب القبر أو موضوع الرجم للزاني المتزوج أو موضوع رؤية الله جهرةً؛ بل لا بدّ للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أن يهيمن على كافة علماء الأمّة في جميع مواضيع الحوار بنسبة 100%، وإذا هيمن ناصر محمد اليماني بنسبة 99 % إلا موضوعاً واحداً فقط فعلى جميع الأنصار في مختلف الأقطار التولّي عن اتّباع ناصر محمد اليماني، وهل تدرون لماذا؟ وذلك لأنّ علماء الأمّة لو هيمنوا على الإمام ناصر محمد اليماني ولو في موضوعٍ واحدٍ فقط فهذا مخالفٌ لفتوى الله عن طريق رسوله في الرؤيا الحقّ: [وما جادلك أحد من القرآن إلا غلبته]، إذاً فلا بدّ أن يهيمن الإمام ناصر محمد اليماني في جميع النقاط كما هيمن الإمام ناصر محمد اليماني في فتواه بالبرهان المبين أن العذاب من بعد الموت هو على النفس في النار في ذات النار ونفينا أن يكون العذاب في حفرة السوءة، والكذب حباله قصيرةٌ.

يا فضيلة الشيخ المحترم (محمد عبد القادر إدريس الأمين)، ألا والله الذي لا إله غيره لو يتّبع الحقّ أهواءكم لما ازداد الكفار إلا كفراً ثم تكون الحجّة لهم علينا، فيقولون لقد سمعناكم تقولون إنّ القبر إما أنْ يكون روضةٌ من رياض الجنة أو حفرةٌ من حفر النار ولكننا لم نجد لا جنةً ولا ناراً في القبور! ثم يزدادون كفراً فتكون لهم الحجة. ألا لعنة الله على المفترين من شياطين البشر فقد نجحوا بهذا المكر الخبيث أن يصدّوا كثيراً من البشر عن اتِّباع الذِّكر إليهم من ربّهم كونهم لم يجدوا مما يعتقده المسلمون ناراً في القبور على الكفار ولم يجدوا القبر روضةً من رياض الجنة على أموات المسلمين.

وأما اتّهامك لناصر محمد اليماني أنه يلوي أعناق الآيات فيفسِّرها بغير ما يقصده الله، فهو أنت من يفعل ذلك وليس الإمام ناصر محمد اليماني كونك تأتي بآيةٍ ومن ثمّ تفسرها على هواك أنت بغير سلطانٍ بيِّنٍ من ربّ العالمين كمثل حُجّتك بقول الله تعالى:
{
قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَن بَعَثَنَا مِن مَّرْقَدِنَا} صدق الله العظيم [يس:52]، ومن ثمّ تفتي أنّ هذا برهان لعذاب القبر. ومن ثمّ يردّ عليك المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني الذي لا يقول على الله إلا الحقّ وأقول: إن أولئك ليسوا من المُعذّبين كونهم لا يعلمون أنّ الله وعد ببعث الأموات، كونهم ماتوا قبل أن يبعث الله إليهم رسولاً ينذرهم أنهم مبعوثون من بعد الموت؛ بل كانوا يجهلون ذلك تماماً ولذلك قالوا: {قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَن بَعَثَنَا مِن مَّرْقَدِنَا} صدق الله العظيم، ومن ثمّ أجابهم الذين ابتعث الله إليهم رسله فأفتوهم بالحقّ وقالوا: {هَـٰذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَـٰنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ} صدق الله العظيم [يس:52].

وأمّا الذين لا يعلمون بالبعث فلم يكونوا معذَّبين فلا هم في نعيمٍ ولا هم في جحيمٍ. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّىٰ نَبْعَثَ رَسُولًا} صدق الله العظيم [الإسراء:15]، كون الذين ماتوا من أهل القرى قبل بعث رسلِهم إليهم فإنّ لهم حجّة على ربّهم ولذلك لن يعذبهم. تصديقاً لقول الله تعالى: {رُّسُلًا مُّبَشِّرِينَ وَمُنذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّـهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ ۚ وَكَانَ اللَّـهُ عَزِيزًا حَكِيمًا ﴿١٦٥} صدق الله العظيم [النساء].

فبما أنّ لهم الحجّة على ربّهم بسبب أنّه لم يأتِهم نذيرٌ من ربّهم ولذلك لن يعذبهم الله. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّىٰ نَبْعَثَ رَسُولًا} صدق الله العظيم، فأولئك هم الذين لا يعلمون بالبعث من بعد الموت ولذلك قالوا: {قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَن بَعَثَنَا مِن مَّرْقَدِنَا}؟ وبالعقل سيفتيهم الذين ابتعث الله فيهم رسله فأجابوهم بالحقّ وقالوا: {هَـٰذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَـٰنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ} صدق الله العظيم [يس:52].

فلا تكن من الجاهلين حبيبي في الله (محمد عبد القادر إدريس الأمين) الذي يشتمنا ويهيننا بغير الحقّ، ولم يكتفِ بذلك بل ويفتري على ناصر محمد اليماني أنّ لهُ اسماءٌ عديدةٌ في موقعهِ ولكنْ يشهد الله والحسين بن عمر والمشرفون أنْ ليس لي غير عضويةٍ واحدةٍ: (الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني).

وأما بالنسبة لقولِك الذي تُزكّيه بالقسم بالله العظيم أنّه يوجد علماء أقاموا على ناصر محمد اليماني الحجّة وأخرسوا لسانه بالحقّ وما كان منه إلا أن يقوم بحذف بياناتِهم وحجبهم، والله المستعان يا فضيلة الشيخ المحترم (محمد عبد القادر إدريس الأمين)، وبسبب هذا الافتراء على المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني جاء للحوار في موقعٍ محايد لننظر أصدقت يا (محمد عبد القادر إدريس الأمين) أم كنت من الكاذبين المفترين؟ كون ناصر محمد اليماني لن يستطيع أن يحجبكم في هذا الموقع المحايد ولن يستطيع أن يحذف بياناتكم شيئاً حتى يتبيّن للباحثين أنكم لتفترون علينا بغير الحق.

وكذلك أريد ان أنوّه إلى أحبتي الأنصار أنّ من جادل بعلم لم يقله الإمام ناصر محمد اليماني فليتحمل مسؤولية فتواه بين يدي الله وما قط أفتاكم الإمام ناصر محمد اليماني أن الناس يوم القيامة يدعون إلى أمهاتهم فهل تريدون أن تجعلوا الحجّة للآخرين على ناصر محمد اليماني؟ ألم أفتيكم من قبل أنكم حين تُفتون بشيءٍ من فتاوى علماء الأمّة فإذا كانت تلك الفتوى باطلةٌ فسوف يظنّ الآخرون أنّ الذي أفتاكم بها هو الإمام ناصر محمد اليماني؟ فاحذروا ثم احذروا. ألا والله لئن استمسكتم بما جاء في بيانات الإمام ناصر محمد اليماني لا يستطيع أن يقيم عليكم الحجّة أحدٌ من علماء الإنس والجنّ وإنا لصادقون. أما حين يكون الرد من عند أنفسكم فسوف تتحملون مسؤولية إفتائكم بين يدي الله كون الفتوى في الدين ليست بالمجازفة ولا بالعلوم الظنيّة. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَـٰذَا حَلَالٌ وَهَـٰذَا حَرَامٌ لِّتَفْتَرُوا عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ ۚ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ﴿١١٦} صدق الله العظيم [النحل].

فهل ضلّ كثيرٌ من علماء الدين وأضلّوا أمّتهم إلا بسبب اتباع العلوم الظنيّة التي تحتمل الصح وتحتمل الخطأ؟ ومن ثمّ يزعمون أنها برئت ذمتهم بقولهم في نهاية الخُطبة: "فإن أصبت فمن الله وإن أخطأت فمن نفسي والشيطان"! وبما أنّ ناصر محمد اليماني لا يتّبع علوم الدين الظنيّة؛ بل واثق كل الثقة أنّه على الحقّ المبين وأنّه لا يقول على الله إلا الحقّ ولذلك تجدونني أعلن لكم نتيجة الحوار من قبل الحوار بأنّني سوف أهيمن بالحقّ على من يحاورني من علماء الإنس والجنّ حتى ولو كان بعضهم لبعضٍ ظهيراً. وذلك لأني أحاجكم بآيات بينِّات للعالِم والجاهل في قلب وذات الموضوع، كمثل الآيات التي أوردناها من محكم كتاب الله تفتي بأنّ المعذبين من بعد الموت في النار في ذات النار ومن ثمّ آتيكم بالبرهان المبين للعالِم والجاهل أنّ الذين أهلكهم الله وكانوا معرضين عن الحقّ من ربّهم في النار من بعد موتهم مباشرةً، تصديقاً لقول الله تعالى:
{
مِّمَّا خَطِيئَاتِهِمْ أُغْرِقُوا فَأُدْخِلُوا نَارًا فَلَمْ يَجِدُوا لَهُم مِّن دُونِ اللَّـهِ أَنصَارًا ﴿٢٥} صدق الله العظيم [نوح].

وكذلك فرعون وقومه يعذبون في النار بعد أن أهلكهم الله بالغرق، تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَحَاقَ بِآلِ فِرْ‌عَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ ﴿٤٥﴾ النَّارُ‌ يُعْرَ‌ضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا ۖ وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْ‌عَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ ﴿٤٦﴾} صدق الله العظيم [غافر].

إذاً العذاب البرزخيّ من بعد الموت هو في النار وليس في القبر فمن الذي يلوي أعناق الآيات لكي يؤولها على هواه يا هذا؟ فأنتم تستدلون على العذاب بهذه الآيات وتجعلونه في القبر ولكن المهديّ المنتظَر يفتي بالحقّ أنّ عذاب النار في النار كون النار حقيقة مرئية والجنة حقيقة مرئية، فحتى ولو لم تروا النفس في القبور فسوف ترون أنّ القبر روضةٌ من رياض الجنة أو حفرةٌ من حفر النيران، فكيف تريدون أن تقنعوا الكفار بهذا الافتراء كون حجّة العقل والمنطق سوف تكون معهم بسبب هذا الافتراء المخالف للعقل والمنطق، أفلا تعقلون؟

ومن ثمّ نأتيكم بدليلٍ آخر أنّ النار في كوكبٍ غير هذا الكوكب الذي يعيش عليه البشر بل في أحد الكواكب الأخر، ولذلك قال الله تعالى لرسوله أن يقول:
{
مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالْمَلَإِ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩} صدق الله العظيم [ص]، ومن ثم تزعمون أن المختصمين أنهم الملائكة، ويا سبحان الله! وتالله لا أعلم بخصام بين ملائكة الرحمن فلمَ تُحرفون كلام الله عن مواضعه؟ وقال الله تعالى: {إِنَّ ذَٰلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ‌ ﴿٦٤﴾ قُلْ إِنَّمَا أَنَا مُنذِرٌ‌ ۖ وَمَا مِنْ إِلَـٰهٍ إِلَّا اللَّـهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ‌ ﴿٦٥﴾ رَ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ‌ ﴿٦٦﴾ قُلْ هُوَ نَبَأٌ عَظِيمٌ ﴿٦٧﴾ أَنتُمْ عَنْهُ مُعْرِ‌ضُونَ ﴿٦٨﴾ مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالملأ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [ص].

وبما أنّكم وجدتم في هذه الآية المحكمة معضلة في أنّ العذاب البرزخيّ في القبر ولذلك تحرِّفون كلام الله عن مواضعه حتى يوافق أهواءكم فتقولون إن ذلك تخاصم ملائكة الرحمن المقربين وحسبي الله على المفترين على الله غير الحق.

ويا علماء المسلمين وأمّتهم، كونوا شهداء على الذين يريدون أن يخرجوا الإمام ناصر محمد اليماني من موضوع الحوار في عذاب القبر إلى الحوار في مواضيع أُخر نظراً لانعدام الحجّة على الإمام ناصر محمد اليماني لإثبات عذاب القبر من عند أنفسهم ما أنزل الله بذلك من سلطانٍ أنه جعل النار في المقابر فلا يوجد من بعد الموت عذاب قبر ونار بل عذاب النار؛ وقانا الله منها تصديقاً لقول الله تعالى:
{
رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الْآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ} صدق الله العظيم [البقرة:201].

ويا معشر الذين يحاوروني في هذا الموقع المبارك، إني أشهدُ الله عليكم لئن تبيّن لكم الحقّ ثم لا يَتَبِعُ الحقّ من تبيّن له أنه الحقّ ويريد أن يخرجنا من موضوع الحوار الذي تبيّن أنّ الحقّ فيه هو مع الإمام ناصر محمد اليماني فإنها أخذته العزّة بالإثم وحسبه جهنم من بعد الموت. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَإِذَا قِيلَ لَهُ اتَّقِ اللَّـهَ أَخَذَتْهُ الْعِزَّةُ بِالْإِثْمِ ۚ فَحَسْبُهُ جَهَنَّمُ ۚ وَلَبِئْسَ الْمِهَادُ ﴿٢٠٦} صدق الله العظيم [البقرة].

فلسنا في مباراة كرة قدم تغلبني أو أغلبك؛ بل هذا حوار في الدين لا ينبغي لأحد علماء الأمّة إذا تبيّن له الحقّ من ربّه أن تأخذه العزّة بالإثم حفاظاً على كبريائه أمام الآخرين فسوف يكون مهاناً من بعد موته إلى يوم الدين فيخلد في نار جهنم مهاناً، تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَيَخْلُدْ فِيهِ مُهَانًا} صدق الله العظيم [الفرقان:69].

وأشهد الله وكفى بالله شهيداً أني سوف أُجيب عليكم بالحقّ في جميع مواضيع الحوار المتعلقة في الدين لهدى المسلمين ولكن للإمام ناصر محمد اليماني شرطٌ عليكم أنْ يكون الحوار مجدياً ونافعاً للإسلام والمسلمين ولن يتحقق ذلك حتى نلتزم بعدم الخروج من موضوع الحوار إلا مِن بعد حسم النتيجة فيه نهائياً لصالح مَنْ، فإن تبيّن للإمام ناصر محمد اليماني أنّ الحقّ مع أبي فراس ولم أعترف أنّ الحقّ في عذاب القبر مع أبي فراس فأنا لم أُكذِّب أبا فراس بل أصبحتُ أكذِّبُ بكلام الله لئِن أَثبتَ أبو فراس حجتَه بكلام الله من محكم كتابه القرآن العظيم. ولكن حين يقيم عليكم الإمام المهديّ حُجته في إثبات العذاب من بعد الموت أنّه في النار فيأتيكم بالبرهان المبين من محكم الكتاب، فإذا لم تتّبعوا الحقّ وتقِرّوا به فأنتم لم تكذِّبوا ناصر محمد اليماني بل جحدتُم بكلام الله في محكم آياته البيِّنات. وقال الله تعالى:
{
فَإِنَّهُمْ لَا يُكَذِّبُونَكَ وَلَـٰكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّـهِ يَجْحَدُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:33]؛ كون ناصر محمد اليماني يحاجّكم بآيات الكتاب البيّنات التي كان يحاجّ بها محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم تصديقاً لقول الله تعالى: {وَلَقَدْ أَنزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ ۖ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ ﴿٩٩} صدق الله العظيم [البقرة].

وما أريدُ أن أعِظُكم به في هذا البيان هو أن تقوموا لله مثاني أو فُرادى فتتفكروا في بيان المهديّ المنتظَر للذِّكر، فهل هو مجرد تفسيرٍ من عند نفسه بالظنّ الذي لا يغني من الحقّ شيئاً؟ أو أنه يلوي أعناق الآيات كما تفعلون؟ أم أنّ بيان المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني ليس مجرد تفسير؛ بل قرآن يحاجّ به علماء المسلمين ويجاهدهم به جهاداً كبيراً؟ ولكن أولياء الشياطين يقولون هذه آيات تقصد الرسول وما تقصدك أنت يا ناصر محمد اليماني كمثل الحجّة التي تحاج بها في قول الله تعالى،
{
فَإِنَّهُمْ لَا يُكَذِّبُونَكَ وَلَـٰكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّـهِ يَجْحَدُونَ} صدق الله العظيم، ومن ثمّ يردّ عليه الإمام ناصر محمد اليماني وأقول: فمن كذَّب ناصر محمد اليماني فقد كذَّب كلام الله على لسان رسوله لأني أحاجُّكم بآيات بيِّنات وما يكفر بها إلا الفاسقون، كون القرآن العظيم ليس بصيرةً فقط لمحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم بل جعله الله بصيرة لكل من يدعو إلى الله من بعد رسوله، تصديقاً لقول الله: {قُلْ هَـٰذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّـهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي ۖ وَسُبْحَانَ اللَّـهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ ﴿١٠٨} [يوسف].

ولكنّكم تريدون أن تجعلوا القرآن بصيرة فقط لرسوله ومَنْ اتّبَعه! إذاً فما الذي تريدونه أن يحاجّ به إن كنتم صادقين؟ ألم يقل:
{
أَدْعُو إِلَى اللَّـهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي}؟ صدق الله العظيم [يوسف:108]، ولكنّ الذي يدعو ببصيرةٍ مخالفةٍ لمحكم بصيرة محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم فليعلم إنّه يدعو ببصيرة الشيطان الرجيم الذي يريد أن يُضلَكم عن اتِّباع القرآن العظيم فتضلوا عن سبيل الله، أفلا تتقون؟

ويعلن المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني بعدم الخروج من الحوار في عذاب القبر حتى يتمّ حسم النتيجة فيه ومن ثم يتمّ الانتقال إلى الحوار في موضع آخر ثمّ الذي يليه ثمّ الذي يليه، وبذلك يكون الحوار مجدياً ونافعاً للإسلام والمسلمين وذلك حتى لا يتشتت الفكر في الحوار لن نخرج من موضوع عذاب القبر يا أبا فراس، فإن قلت إنّ الحقّ في موضوع عذاب القبر تبيّن أنّه مع الإمام ناصر محمد اليماني وأنّ العذاب البرزخيّ من بعد الموت هو حقاً في النار في ذات النار ولا يعني ذلك أنّه يكفي برهاناً أنّ المهديّ المنتظَر هو ناصر محمد اليماني بل لا نعترف أنّه هو المهديّ المنتظَر حتى يهيمن علينا في جميع مواضيع الحوار بنسبة 100% فهذا هو المنطق يا أبا فراس إن كنت تريد المنطق، فالحقّ أحقّ أن يتبع. وإن أصررْتَ أنّ العذاب من بعد الموت هو في القبر فليس المطلوب منك إلا أن تبيّن هذه الآية المحكمة في قول الله تعالى:
{إِنَّ ذَٰلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ‌ ﴿٦٤﴾ قُلْ إِنَّمَا أَنَا مُنذِرٌ‌ ۖ وَمَا مِنْ إِلَـٰهٍ إِلَّا اللَّـهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ‌ ﴿٦٥﴾ رَ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ‌ ﴿٦٦﴾ قُلْ هُوَ نَبَأٌ عَظِيمٌ ﴿٦٧﴾ أَنتُمْ عَنْهُ مُعْرِ‌ضُونَ ﴿٦٨﴾ مَا كَانَ لِيَ مِنْ عِلْمٍ بِالملأ الْأَعْلَىٰ إِذْ يَخْتَصِمُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [ص].

أم أنّكم لا تؤمنون أنّ محمداً رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم شاهدَ أهل النار من الأمم الأولى ليلة الإسراء والمعراج. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَإِنَّا عَلَىٰ أَن نُّرِيَكَ مَا نَعِدُهُمْ لَقَادِرُونَ ﴿٩٥} صدق الله العظيم [المؤمنون]؟ فقد مرَّ على أهل النار وأهل الجنة من الأمم الأولى، أم أنّكم لا تعلمون أنّ محمداً رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم قابل جميع الأنبياء والمرسلين في جنات النعيم فسألهم ما أمره الله أن يسألهم عنه في قول الله تعالى: {وَاسْأَلْ مَنْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ مِن رُّسُلِنَا أَجَعَلْنَا مِن دُونِ الرَّحْمَـٰنِ آلِهَةً يُعْبَدُونَ ﴿٤٥} صدق الله العظيم [الزخرف]، فاعترف بالحقّ يا أبا فراس، وما لم تفعل فقد أخذتك العزّة بالإثم وحسبك جهنّم وبئس المهاد.

وأما السيد (محسن البلخي) الذي يقول وهل يعذب الله بغير حساب قبل يوم الحساب ومن ثم نجيبه من الكتاب بقول الله تعالى:
{وَحَاقَ بِآلِ فِرْ‌عَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ ﴿٤٥﴾ النَّارُ‌ يُعْرَ‌ضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا ۖ وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْ‌عَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ ﴿٤٦﴾} صدق الله العظيم [غافر].

فهل ترى إنّه قد حاسب فرعون؟ بل أدخله ومن معه في النار قبل يوم الحساب، ويوم الحساب يتمّ إدخالهم كذلك في أشدّ العذاب كونه من الكفار مِمّن يدخلون النار بغير حساب قبل يوم الحساب، وإنّما الحساب إثبات الحجّة عليهم ليعترفوا بظلمهم كونَهم كانوا منكرين عمل السوء. وقال الله تعالى:
{
الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ ظَالِمِي أَنفُسِهِمْ ۖ فَأَلْقَوُا السَّلَمَ مَا كُنَّا نَعْمَلُ مِن سُوءٍ} صدق الله العظيم [النحل:28].

ومن ثم يوم القيامة يُقِرُّ ويعترف أنّ الله وملائكته لم يظلموه شيئاً من بعد الحساب وتبيّن له أخطاؤه في الكتاب أحصاها الله ونسوها. وقال الله تعالى:
{يَوْمَ يَبْعَثُهُمُ اللَّـهُ جَمِيعًا فَيُنَبِّئُهُم بِمَا عَمِلُوا ۚ أَحْصَاهُ اللَّـهُ وَنَسُوهُ ۚ وَاللَّـهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [المجادلة].

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين ..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني .
__________________