- 17 -
الإمام ناصر محمد اليماني
10 - جمادی الأوّل - 1431 هـ
24 - 04 - 2010 مـ
۴- اردیبهشت -۱۳۸۹ه.ش.
01:54 صبح
ــــــــــــــــــ
10 - جمادی الأوّل - 1431 هـ
24 - 04 - 2010 مـ
۴- اردیبهشت -۱۳۸۹ه.ش.
01:54 صبح
ــــــــــــــــــ
الآن وقت آن است که «دلوک» را به حق بیان کرده و حکم حق آن را به جای حکم موقتی که به اذن خداوند داده بودم، بگذارم...
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله رب العالمين..
«بنور»! ما درباره نماز ظهر و عصر، برهانی آشکار برایت آوردیم و میبینیم در یکی از بیاناتت چنین نوشتهای:
و امام مهدی حق پروردگارت در پاسخ میگوید: از تو تشکر میکنم که خودت در مورد خودت حکم دادی و از آنجا که تو از افراد جبون هستی، جرأت نداری مانند امام مهدی حق ناصر محمد یمانی؛ عکس و نامت را بگذاری. و اما درمورد بیان مربوط به «دلوک» ، به خدا قسم من میدانستم مقصود هنگام «اصیل» [به زردی گراییدن رنگ خورشید] است و میدانستم در زمان معلوم و معین [اجل مسمی] آن را به حق تغییر خواهم داد. من به خدا افترا نزدم، چون در آن زمان برای توضیح «دلوک» برهانی نیاوردم. علت هم این بود که عده بسیاری از حقجویان تصور نکنند من شیعه هستم و مطالب را دنبال نکنند. من هیچ کاری نه با شیعیان دارم و نه با اهل سنت و به هیچ یک از طائفههای شما تمایل و وابستگی ندارم. این حکم تغییری است که درمورد «دلوک» داده شد. ما به اذن خداوند حکم موقتی برای آن مقرر کردیم و در این مورد بین مهدی منتظر و مُحمد رسولالله صلى الله عليه وآله وسلم، گفتگوئی شد که درمورد بیان حق «دلوک» از من سؤال کردند و من جواب حق را به ایشان دادم. و ایشان فرمودند:
[إذاً لا تثريب عليك فقد فعلت ذلك بإذن الله وسوف تقوم بتبيان الحق في الأجل المُسمى]
[ نکوهشی بر تو نیست، آن را به اذن خداوند انجام دادی و در زمان معین و اجل مسمی بیان حق آن را خواهی گذاشت]
اگر دروغ گفته باشم، گناهش با من است و زمانش که رسید؛ بیان حق آن را برای مردم عالم گذاشتیم و هرکس میخواهد ایمان بیاورد و هرکس میخواهد کافر شود. به خدا قسم آیهای را به خاطر نمیآورم که بیانش را مخفی کرده باشم جز درمورد «دلوک» . چون اگر بیان حق آن را میآوردم، اقامه نماز به صورت جمع تأخیری بیان شده بود و هنوز وقت آن نبود که چنین کنم و ما هنوز مشغول اثبات تعداد نمازهای روزانه بودیم. اما الآن دیدم وقت آن است که «دلوک» را به حق بیان کرده و حکم حق آن را بگذارم و حکم موقتی که به اذن خدا داده شده بود، تغییر دهم.
جدّم محمد رسولالله هم چنین میکرد. خداوند احکام موقتی را در کتاب به ایشان میآموخت و سپس آن را به احکام اصلی تغییر میداد. و اما چنین عملی باعث میشد کسانی که مانند تو بودند، نابیناتر شده و بر پلیدیشان افزوده شود. خداوند تعالی میفرماید:
{ وَإِذَا بَدَّلْنَا آيَةً مَّكَانَ آيَةٍ ۙ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنتَ مُفْتَرٍ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿۱۰۱﴾ }صدق الله العظيم [النحل]
و بیانی که برای «دلوک» آورده بودم، سرخود نبود، بلکه الهام خداوند بود؛ با اینکه من بیان حق آن را میدانستم. سپس به خاطر پنهان کردن حق در نزد خود ترسیدم. تا اینکه خداوند جدّم مُحمد رسولالله صلى الله عليه وآله وسلم را به من نشان داد و ایشان درمورد بیان «دلوک» از من سؤال کردند و من جواب حق را دادم و ایشان فرمودند [نکوهشی بر تو نیست] پس قلبم اطمینان یافت. و الحمدلله که بیان حق آن را آوردم و عهدی را که بر گردن داشتم ادا نمودم و خدا را به شهادت میگیرم، آیه دیگری که آن را به حق بیان نکرده باشم؛ ندارم. من حق را نزد خود مخفی کردم و آنگاه که خدا خواست؛ برایتان روشن نمودم و هم چنان بیان حق را برایتان روشن کرده و به تفصیل تشریح میکنم.
و اما تو... تو دو نماز از نمازهای واجب [روزانه] را انکار میکنی، نماز جمعه را هم رد میکنی؛ نماز بر جنازه میّت و نماز اعیاد را هم انکار میکنی!! تو را چه میشود که منکر سنت حق رسولالله هستی!! اما ناصر محمد یمانی سنت را رد نمیکند، مگر اینکه روایتی بر خلاف آیات محکم کتاب خدا باشد و این هم بر اساس قاعده کشف روایات دروغ است. پس اگر از صادقان و راستگویانی، عکس و نام واقعی خود را بگذار و به خداوند بزرگ قسم یاد کن که خدعه نکرده و عکس واقعی خودت را گذاشتهای و اگر ترسو و جبون هستی... ما را نیازی نیست که با افراد جبون گفتگو کنیم..
وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله رب العالمين..
الإمام المهدي ناصر مُحمد اليماني.
[إذاً لا تثريب عليك فقد فعلت ذلك بإذن الله وسوف تقوم بتبيان الحق في الأجل المُسمى]
[ نکوهشی بر تو نیست، آن را به اذن خداوند انجام دادی و در زمان معین و اجل مسمی بیان حق آن را خواهی گذاشت]
اگر دروغ گفته باشم، گناهش با من است و زمانش که رسید؛ بیان حق آن را برای مردم عالم گذاشتیم و هرکس میخواهد ایمان بیاورد و هرکس میخواهد کافر شود. به خدا قسم آیهای را به خاطر نمیآورم که بیانش را مخفی کرده باشم جز درمورد «دلوک» . چون اگر بیان حق آن را میآوردم، اقامه نماز به صورت جمع تأخیری بیان شده بود و هنوز وقت آن نبود که چنین کنم و ما هنوز مشغول اثبات تعداد نمازهای روزانه بودیم. اما الآن دیدم وقت آن است که «دلوک» را به حق بیان کرده و حکم حق آن را بگذارم و حکم موقتی که به اذن خدا داده شده بود، تغییر دهم.
جدّم محمد رسولالله هم چنین میکرد. خداوند احکام موقتی را در کتاب به ایشان میآموخت و سپس آن را به احکام اصلی تغییر میداد. و اما چنین عملی باعث میشد کسانی که مانند تو بودند، نابیناتر شده و بر پلیدیشان افزوده شود. خداوند تعالی میفرماید:
{ وَإِذَا بَدَّلْنَا آيَةً مَّكَانَ آيَةٍ ۙ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنتَ مُفْتَرٍ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿۱۰۱﴾ }صدق الله العظيم [النحل]
و بیانی که برای «دلوک» آورده بودم، سرخود نبود، بلکه الهام خداوند بود؛ با اینکه من بیان حق آن را میدانستم. سپس به خاطر پنهان کردن حق در نزد خود ترسیدم. تا اینکه خداوند جدّم مُحمد رسولالله صلى الله عليه وآله وسلم را به من نشان داد و ایشان درمورد بیان «دلوک» از من سؤال کردند و من جواب حق را دادم و ایشان فرمودند [نکوهشی بر تو نیست] پس قلبم اطمینان یافت. و الحمدلله که بیان حق آن را آوردم و عهدی را که بر گردن داشتم ادا نمودم و خدا را به شهادت میگیرم، آیه دیگری که آن را به حق بیان نکرده باشم؛ ندارم. من حق را نزد خود مخفی کردم و آنگاه که خدا خواست؛ برایتان روشن نمودم و هم چنان بیان حق را برایتان روشن کرده و به تفصیل تشریح میکنم.
و اما تو... تو دو نماز از نمازهای واجب [روزانه] را انکار میکنی، نماز جمعه را هم رد میکنی؛ نماز بر جنازه میّت و نماز اعیاد را هم انکار میکنی!! تو را چه میشود که منکر سنت حق رسولالله هستی!! اما ناصر محمد یمانی سنت را رد نمیکند، مگر اینکه روایتی بر خلاف آیات محکم کتاب خدا باشد و این هم بر اساس قاعده کشف روایات دروغ است. پس اگر از صادقان و راستگویانی، عکس و نام واقعی خود را بگذار و به خداوند بزرگ قسم یاد کن که خدعه نکرده و عکس واقعی خودت را گذاشتهای و اگر ترسو و جبون هستی... ما را نیازی نیست که با افراد جبون گفتگو کنیم..
وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله رب العالمين..
الإمام المهدي ناصر مُحمد اليماني.
اقتباس المشاركة 47670 من موضوع ( بيانات الإمام في أحكام الوضوء والصلاة وميقاتها )
- 17 -
إنّ الوقت قد حان لبيان الدلوك بالحقّ ونقوم بتنزيل حُكمها الحقّ غير الحكم المؤقت بإذن الله ..
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
ويا بنور قد آتيناك بالبُرهان المُبين لصلاة الظُهر والعصر، وأرى في أحد بياناتك ما يلي:
انتهى الاقتباس.
ومن ثُمّ يردُ عليك الإمام المهديّ الحقّ من ربك وأقول: إني أشكرك فقد حكمت على نفسك بنفسك، وبما أنّك من الجُبناء ولذلك لم تجرؤ بتنزيل صورتك واسمك كما فعل الإمام المهديّ الحقّ ناصر مُحمد اليماني.
وأما بالنسبة لبيان الدلوك فوالله إنّي أعلم إنّه عند الأصيل وأعلم إنّي سوف أبدله بالحقّ في الأجل المُسمى، ولم أفترِ على الله لأني لم أقُم بتنزيل البُرهان على الدلوك وذلك حتى لا يظنّ كثيرٌ من الباحثين عن الحقّ إني شيعي فيرجعوا عن مُتابعة أمري، وأنا لستُ من الشيعة في شيء ولا من السُّنّة ولا أنتمي لأيّ طائفة منكم، وهذه حُكم تبديل الدلوك وجعلنا لها حُكماً مؤقتاً بإذن الله وجرى في ذلك حوار بين المهديّ المُنتظر ومُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- فسألني عن البيان الحقّ لدلوك الشمس فأجبته بالحقّ، وقال:
[إذاً لا تثريب عليك فقد فعلت ذلك بإذن الله وسوف تقوم بتبيان الحقّ في الأجل المُسمى]
انتهت رؤيا الحقّ..
فإن كُنت كاذباً فعليّ كذبي وإجرامي، وقد جاء الأجل لنقوم ببيانها الحقّ للعالمين بالحقّ فمن شاء فليؤمن ومن شاء فليكفر، وتالله لا أعلم بآيةٍ أخفيتُ بيانها منذ زمن بعيد إلّا الدلوك لأنّي لئن بيّنتها البيان الحقّ فقد بيّنت صلوات جمع التأخير ولم يحِن الوقت بعد وما نزال في إثبات عدد الصلوات.
وأما الآن فقد رأيت أنّ الوقت قد حان لبيان الدلوك بالحقّ ونقوم بتنزيل حُكمها الحقّ غير الحكم المؤقت بإذن الله، وكذلك جدي مُحمد رسول الله كان يعلّمه الله أحكاماً مؤقتةً في الكتاب ومن ثُمّ يقوم بتبديلها بالأحكام الأصلية، فأمّا من كان على شاكلتك فلا يزيدهم ذلك إلّا عمًى ورجساً إلى رجسهم. وقال الله تعالى: {وَإِذَا بَدَّلْنَا آيَةً مَّكَانَ آيَةٍ ۙ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنتَ مُفْتَرٍ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿101﴾} صدق الله العظيم [النحل].
وما فعلتُ بيان الدلوك المؤقت عن أمري؛ بل بالإلهام من الله برغم إنّي أعلم بيانه الحقّ ومن ثُمّ خشيتُ في نفسي أني أكتم الحقّ حتى إذا أراني الله جدي مُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- ومن ثُمّ سألني عن بيان الدلوك فأجبته بالحقّ، ومن ثم قال: [لا تثريب عليك]، ومن ثُمّ اطمأنّ قلبي، والحمدُ لله إني بيّنته البيانَ الحقّ وبرئت ذمتي، وأشهدُ لله إنّي لا أعلم بآيةٍ أخرى مكتوبة بغير بيانها الحقّ وأخفيت الحقّ في نفسي بل بيّنت لكم ما شاء الله ولا نزال نبيّن لكم ونفصّل البيان الحقّ تفصيلاً.
وأما أنت . فأنت تُنكر فرضين من الصلوات المفروضات وتُنكر صلاة الجُمُعة والصلاة على الجنازة وصلوات الأعياد! فما خطبك يا هذا تُنكر سنُّة رسول الله الحق؟ ولكن ناصر مُحمد اليماني لا ينكر من السُّنّة إلّا ما خالف لمُحكم كتاب الله بناءً على الناموس لكشف الأحاديث المكذوبة، فإن كنت من الصادقين فقُمْ بتنزيل صورتك واسمك الحقّ وأقسِم على ذلك بالله العظيم إنّك لا تُخادع وإنّها صورتك الحقّ، فإن كنت جباناً فلا حاجة لنا بحوار الجُبناء.
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهديّ؛ ناصر مُحمد اليماني.
______________
الإمام ناصر محمد اليماني
10 - 05 - 1431 هـ
24 - 04 - 2010 مـ
01:54 صباحاً
ــــــــــــــــــ
10 - 05 - 1431 هـ
24 - 04 - 2010 مـ
01:54 صباحاً
ــــــــــــــــــ
إنّ الوقت قد حان لبيان الدلوك بالحقّ ونقوم بتنزيل حُكمها الحقّ غير الحكم المؤقت بإذن الله ..
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
ويا بنور قد آتيناك بالبُرهان المُبين لصلاة الظُهر والعصر، وأرى في أحد بياناتك ما يلي:
ومن ثُمّ يردُ عليك الإمام المهديّ الحقّ من ربك وأقول: إني أشكرك فقد حكمت على نفسك بنفسك، وبما أنّك من الجُبناء ولذلك لم تجرؤ بتنزيل صورتك واسمك كما فعل الإمام المهديّ الحقّ ناصر مُحمد اليماني.
وأما بالنسبة لبيان الدلوك فوالله إنّي أعلم إنّه عند الأصيل وأعلم إنّي سوف أبدله بالحقّ في الأجل المُسمى، ولم أفترِ على الله لأني لم أقُم بتنزيل البُرهان على الدلوك وذلك حتى لا يظنّ كثيرٌ من الباحثين عن الحقّ إني شيعي فيرجعوا عن مُتابعة أمري، وأنا لستُ من الشيعة في شيء ولا من السُّنّة ولا أنتمي لأيّ طائفة منكم، وهذه حُكم تبديل الدلوك وجعلنا لها حُكماً مؤقتاً بإذن الله وجرى في ذلك حوار بين المهديّ المُنتظر ومُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- فسألني عن البيان الحقّ لدلوك الشمس فأجبته بالحقّ، وقال:
[إذاً لا تثريب عليك فقد فعلت ذلك بإذن الله وسوف تقوم بتبيان الحقّ في الأجل المُسمى]
انتهت رؤيا الحقّ..
فإن كُنت كاذباً فعليّ كذبي وإجرامي، وقد جاء الأجل لنقوم ببيانها الحقّ للعالمين بالحقّ فمن شاء فليؤمن ومن شاء فليكفر، وتالله لا أعلم بآيةٍ أخفيتُ بيانها منذ زمن بعيد إلّا الدلوك لأنّي لئن بيّنتها البيان الحقّ فقد بيّنت صلوات جمع التأخير ولم يحِن الوقت بعد وما نزال في إثبات عدد الصلوات.
وأما الآن فقد رأيت أنّ الوقت قد حان لبيان الدلوك بالحقّ ونقوم بتنزيل حُكمها الحقّ غير الحكم المؤقت بإذن الله، وكذلك جدي مُحمد رسول الله كان يعلّمه الله أحكاماً مؤقتةً في الكتاب ومن ثُمّ يقوم بتبديلها بالأحكام الأصلية، فأمّا من كان على شاكلتك فلا يزيدهم ذلك إلّا عمًى ورجساً إلى رجسهم. وقال الله تعالى: {وَإِذَا بَدَّلْنَا آيَةً مَّكَانَ آيَةٍ ۙ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنتَ مُفْتَرٍ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿101﴾} صدق الله العظيم [النحل].
وما فعلتُ بيان الدلوك المؤقت عن أمري؛ بل بالإلهام من الله برغم إنّي أعلم بيانه الحقّ ومن ثُمّ خشيتُ في نفسي أني أكتم الحقّ حتى إذا أراني الله جدي مُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- ومن ثُمّ سألني عن بيان الدلوك فأجبته بالحقّ، ومن ثم قال: [لا تثريب عليك]، ومن ثُمّ اطمأنّ قلبي، والحمدُ لله إني بيّنته البيانَ الحقّ وبرئت ذمتي، وأشهدُ لله إنّي لا أعلم بآيةٍ أخرى مكتوبة بغير بيانها الحقّ وأخفيت الحقّ في نفسي بل بيّنت لكم ما شاء الله ولا نزال نبيّن لكم ونفصّل البيان الحقّ تفصيلاً.
وأما أنت . فأنت تُنكر فرضين من الصلوات المفروضات وتُنكر صلاة الجُمُعة والصلاة على الجنازة وصلوات الأعياد! فما خطبك يا هذا تُنكر سنُّة رسول الله الحق؟ ولكن ناصر مُحمد اليماني لا ينكر من السُّنّة إلّا ما خالف لمُحكم كتاب الله بناءً على الناموس لكشف الأحاديث المكذوبة، فإن كنت من الصادقين فقُمْ بتنزيل صورتك واسمك الحقّ وأقسِم على ذلك بالله العظيم إنّك لا تُخادع وإنّها صورتك الحقّ، فإن كنت جباناً فلا حاجة لنا بحوار الجُبناء.
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهديّ؛ ناصر مُحمد اليماني.
______________