- 11 -
امام مهدي ناصر محمد اليماني
24 - ربيع الآخر - 1442 هـ
09 - 12 - 2020 مـ
۱۹ - آذر - ۱۳۹۹ ه.ش.
09:01 صبح
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=340081
________

ویروس کرونا و اعلان معجزه‌ی شفا و بهبودی، بدون واکسن و یا دارو

بسم الله الرحمن الرحيم
از بنده و خلیفه‌ی خدا ناصر محمد به تمام مردم، ای مردم! من امام مهدی ناصر محمد، تنها خلیفه‌ی خدا در یمن نیستم، بلکه خلیفه‌ی خدا بر تمام مردم عالم هستم؛ والله برای من یمنی و چینی با هم فرقی ندارند.
ای رهبران بشر و تصمیم‌گیرندگان ملت‌های جهان، ای تمام انسان‌های عاقل و بالغ، عرب و غیر عرب، مسلمان و کافر! گوش فرا داده و به فتوایی که به حقّ برایتان خواهیم داد توجه و در آن تدبر کنید، فتوای حقی که فصل الخطاب است و بیهوده‌گویی نیست:
به خداوند واحد قهار قسم می‌خورم، برای عذابی که خداوند در سینه مردمان مقرر داشته، نه واکسنی می‌شناسم و نه درمانی، مگر اینکه بدون تکبر ورزیدن نسبت به خلیفه‌ی خداوند مهدی منتظر، این‌گونه به درگاه خداوند دعا کنید و کلماتی که لازم است برای رفع عذاب سینه‌ها گفته شوند، این است که با التماس و تضرع به درگاه الهی بگویید:

«ربّنا ظلمنا أنفسنا فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين»
«پروردگارا! ما به خویشتن ستم کردیم و اگر ما را نبخشى و بر ما رحم نکنى، از زیانکاران خواهیم بود.»

و بعد از توبه گفته شود:
«خداوندا! منِ بنده‌ات، به حق لا اله الا انت و به حقِّ رحمتی که بر خود واجب نموده‌ای و به حقِّ بزرگی و عظمت نعیم رضوان نفست که از بهشت تو بزرگ‌تر است، از تو مسئلت می‌کنم مرا از بیماریِ ناشی از عذاب کرونا شفا دهی یا آن را از من بگردانی که ما به دعوتگر حقی که از نزد تو آمده، ایمان داریم. خدایا عذابت را که از هر دری بر ما وارد می‌شود، از ما دور بدار تا از راه حقِّ تو پیروی کنیم و ما را در وفای به عهدمان، استوار بدار؛ ای خدایی که بین انسان و قلبش حائل می‌شوی. ما جز رحمتی که بر خود واجب فرمودی، چیزی نداریم و اگر ما را نبخشی و بر ما رحم نکنی، از زیان‌کاران خواهیم بود. خداوندا! در آیات محکم کتابت فرموده‌ای:

{وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ} صدق الله العظيم [غافر: ٦٠]
پس دعا و انابه از من و اجابت از تو که تو خلف وعده نمی‌کنی. پاک و منزهی پروردگارِ ما، وعده‌ی تو حق است و ارحم الراحمینی. بارالها! ما را در وفای به وعده‌ای که برای پیروی از دعوتگر الهی و جهانی، خلیفه خدا در زمین، امام مهدی ناصر محمد یمانی دادیم، ثابت‌قدم و استوار نگاه دار. پروردگارا! برانگیخته شدن امام مهدی ناصر محمد یمانی را نعمتی برایمان قرار ده و نکند که به خاطر روگرداندن از دعوتِ حقِ امام مهدی ناصر محمد یمانی، برانگیخته شدنِ او، مایه کیفر و عذابمان گردد».
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
======== اقتباس =========

اقتباس المشاركة 340109 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

- 11 -
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
24 - ربيع الآخر - 1442 هـ
09 - 12 - 2020 مـ
09:01 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )


[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=340081
________

فيروس كورونا وإعلان معجزة الشفاء من غير لقاحٍ ولا دواء ..


بسم الله الرحمن الرحيم
من عبد الله وخليفته ناصر محمد إلى الناس أجمعين، يا أيّها الناس إنّي الإمام المهديّ ناصرُ محمدٍ لستُ خليفة الله على اليمن فحسب؛ بل خليفة الله على العالم بأسرِه، فوالله لا فرق لديّ بين يمانيّ وصينيّ.

ويا معشر قادات البشر وصُنّاع القرار في شعوبهم وإلى كل من بلَغ رُشده في البشر؛ العرب والعجم؛ المُسلِم والكافر، اسمعوا واعقلوا ما سوف نفتيكم به بالحقّ بالقول الفصل وما هو بالهزل:
أقسم بالله الواحد القهار لا أعلم لكم بلقاحٍ وشفاءٍ لِما في الصدور من عذاب الله حتى تتضرَّعوا بهذا الدعاء من غير تَكبُّر على خليفة الله المهديّ ناصرِ محمد، وكلمات كشف عذاب ما في الصدور هي أن تستكينوا إلى الله وتتضرّعوا إلى الله بما يلي:

"ربّنا ظلمنا أنفسنا فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين"، ومن بعد التوبة فليقولوا: " اللهم إنّي عبدك أسألك بحقّ لا إله إلا أنت وبحقّ رحمتك التي كتبت على نفسك وبحقّ عظيم نعيم رضوان نفسك الأكبر من نعيم جنّتك أن تشفيني من عذاب كورونا أو تصرفه عنّي فإنّا مؤمنون بداعي الحقّ من عندك، اللهم اكشف عنّا عذابك من كل بابٍ لنتّبع سبيل الحق من عندك وأن تُثبّتنا على الوفاء بما وعدناك به يا من تحول بين المرء وقلبه، فليس لنا إلا رحمتك التي كتبت على نفسك، فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين، اللهم إنّك قلت في محكم كتابك:
{ وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ } صدق الله العظيم [غافر: من الآية ٦٠]، فمِنّي الدعاء والإنابة ومنك الاستجابة إنّك لا تُخلف وعدك، ربّنا سبحانك فوعدك الحق وأنت أرحم الراحمين، اللهمّ ثبّتنا على الوفاء بما وعدناك به أن نتّبع داعيَ الله العالميّ خليفة الله في الأرض الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، اللهم اجعل بَعثهُ نِعمةً علينا لا نقمة علينا بسبب إعراضنا عن دعوة الحق للإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ".

الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
_____________