الامام المهدي ناصر محمد الیماني

امام ناصر محمد یمانی بیان حق ذکر را با آگاهی ازعلم نحو و املاء درک نمی‌کند؛ بلکه پروردگار ملأ الأعلی آن را به او می‌آموزد....

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمُرسلين جدّي النّبيّ الأمّي الأمين او که خواندن نمی‌دانست و خداوند قرآن عظیم را بروی نازل نمود و به او فرمان نداد تا خواندن و نوشتن را بیاموزد وأصلّي وأسلم على آله التوابين المُتطهرين والتابعين للحقّ إلى يوم الدين..
ای شیعه اثنی عشری که در امرم با من مجادله می‌كني، جدال تونه اساس علمی دارد و نه بر اساس وجود راهنما و کتابی روشن است [اشاره به آیه کریمه
سوره الحج: وَمِنَ النَّاسِ مَن يُجَادِلُ فِي اللَّـهِ بِغَيْرِ‌ عِلْمٍ وَلَا هُدًى وَلَا كِتَابٍ مُّنِيرٍ‌ ﴿٨﴾ ]این عمل موجب خشم عظیمی نزد خداوند ومهدی منتظر و مؤمنان می‌گرددد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{الَّذِينَ يُجَادِلُونَ فِي آيَاتِ اللَّهِ بِغَيْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ كَبُرَ مَقْتاً عِندَ اللَّهِ وَعِندَ الَّذِينَ آمَنُوا}
صدق الله العظيم. [غافر:۳۵].

ای برادر گرامی؛ به خداوند بزرگ که استخوان‌های پوسیده و پراکنده را زنده می‌کند قسم؛ کسی که استهزایش می‌کنی، خلیفه خداوند مهدی منتظر است. البته حجت من برای تو در سوگند من نیست؛ بلکه دلایل علمی و قاطع من حجت خداوند بر تو است و کتاب خداوند است که حکم می‌کند؛ مگر محمد رسول الله امی نبود و بدون آنکه خواندن و نوشتن بداند زندگی نکرد و در همان حال نیز از دنیا نرفت؟ آیا می‌دانی خداوند چرا چنین مقدر نموده بود؟ برای اینکه "امیّ" بودن ایشان معجزه‌اش باشد! چگونه می‌توانست با وجود نداشتن سواد این قرآن عظیم را برای شما بیاورد؟ تا بدانید او نیست که این کتاب را تألیف نموده و حقاً آن را از جانب خداوند حکیم و علیم دريافت نموده است. برای همین یهود باور کرد که ایشان رسولی هستند که از جانب پروردگار عالمیان آمده‌اند. افراد مردد شکی نکردند اما علی رغم اینکه می‌دانستند این حق است و از جانب پروردگارشان امده، اما به خاطر حسادتی که درنفسشان بود ازآن اکراه داشتند لذا نداشتن سواد؛ معجزه‌ای برای اثبات صدق گفتار ایشان شد. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمَا كُنتَ تَتْلُو مِن قَبْلِهِ مِن كِتَابٍ وَلَا تَخُطُّهُ بِيَمِينِكَ إِذًا لَّارْتَابَ الْمُبْطِلُونَ} صدق الله العظيم [العنكبوت:۴۸]
به همین ترتیب؛ خداوند به مهدی منتظر امر ننموده است که علم نحو و املاء بیاموزد؛ تا بیانات حق او از قرآن در برابر ن
اتوانی علمای کشورها و مفتیان ديار از چنین کاری؛ صاحبان بصیرت را متذکر سازد که امام ناصر محمد یمانی با علم نحو و املا بیان حق ذکر را درک نمی‌کند، بلکه پروردگار ملأ اعلأ است که به او می‌آموزد؛ لذا یقین پیدا کنند که مهدی منتظر به حق خلیفه خداوند رحمان است؛ انسانی که خداوند بیان حق قرآن را به او آموخته است [اشاره به آیات کریمه
سوره الرحمن: الرَّ‌حْمَـٰنُ ﴿١﴾ عَلَّمَ الْقُرْ‌آنَ ﴿٢﴾ خَلَقَ الْإِنسَانَ ﴿٣﴾ عَلَّمَهُ الْبَيَانَ ﴿٤﴾ ] چرا که برای هر ادعایی برهانی لازم است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۱۱].
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ هَذَا ذِكْرُ مَنْ مَعِي وَذِكْرُ مَنْ قَبْلِي بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ الحقّ فَهُمْ مُعْرِضُونَ(۲۴)} صدق الله العظيم [الأنبياء].

تو تصور می‌کنی اگر نتوانستی هیچ اشتباه املایی در بیانات امام ناصر محمد یمانی پیدا کنی این نشانه‌ای برای تصدیق مهدی منتظر است تا شیعیان اثنی عشری او را تأیید کنند؟
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۱۱].
در نزد تمامی مفتیان کشورها و خطبای منابر، خطای املایی پیدا نمی‌شود با وجود این آیا می‌توانند بیانی برای ذکر-قرآن- بیاورند که بهتراز تفسیر و تأویل مهدی منتظر باشد؟
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۱۱].
هیهات هیهات...قسم به خداوند رحمن که بیان حق قرآن را به من آموخته است؛ اگر تمام علمای انس و جن جمع شده و با مهدی منتظر ناصر محمد یمانی به گفتگو کردن از قرآن بپردازند؛ خواهند دید که با علمی قاطع برهمه آنها غلبه خواهم کرد و اگر دعوت به پذیرش حکمیت قرآن عظیم را بپذیرند؛ میز گفتگو در این باره قضاوت خواهد کرد. من در بیان حق قرآن عظیم پیشوا و سالارم و به واسطه آن مردم را به راه راست-صراط مستقیم- هدایت می‌نمایم. چون من انسانی هستم که خداوند رحمن بیان حق قرآن عظیم را با وحی تفهیمی – ونه با وسوسه شیطان-به او آموخته است.[اشاره به آیات کریمه سوره الرحمن: الرَّ‌حْمَـٰنُ ﴿١﴾ عَلَّمَ الْقُرْ‌آنَ ﴿٢﴾ خَلَقَ الْإِنسَانَ ﴿٣﴾ عَلَّمَهُ الْبَيَانَ ﴿٤﴾ ] خداوند مرا با قرآن مجید بر همه شما غالب گردانیده است تا شما را به راه خداوند عزیز و حمید هدایت نمایم و هرکس را که ازعذاب می‌ترسد متذکر سازم ]اشاره به آیه کریمه سوره ق: فَذَكِّرْ‌ بِالْقُرْ‌آنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ ﴿٤٥﴾ ] و ازخشم شدید او برحذر دارم. برادر گرامی؛ با کفر و عناد از مهدی منتظر روبرنگردان و از شیطان سرکش پیروی مکن که اگر بدون علم و راهنما و کتابی روشن در بیان حق خداوند مجادله کنی ، تو را از راه خداوند عزیز و حمید دور کرده و به بیراهه می‌کشد.خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمِنَ النَّاسِ مَن يُجَادِلُ فِي اللَّهِ بِغَيْرِ عِلْمٍ وَيَتَّبِعُ كُلَّ شَيْطَانٍ مَّرِيدٍ (۳) كُتِبَ عَلَيْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلاَّهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ وَيَهْدِيهِ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ(۴)}
صدق الله العظيم [الحج].

اگر در پی حق آمده باشی؛ به راه راست-صراط مستقیم- هدایت شده‌ای و اگر از نظر تو امام ناصر محمد یمانی شیطانی دروغ‌گو است؛ با چنین فتوایی- غلط املایی در بیانات امام ناصر محمد یمانی- نمی‌توانی انصار را از او دور کنی. می‌دانی چرا؟ چون مُحمد رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- اصلاً نوشتن نمی‌دانست و سواد نداشت. اشتباه نوشتاری؛ اشتباه نیست؛ حجت غلط آوردن اشتباه است؛ اما تو نمی‌توانی دربیانات من از نظرعلمی خطایی پیدا کنی که منجر به گمراه شدن امت‌ها شود. این کاری است که شما و امثالتان انجام می‌دهید و چیزهایی را که نمی‌دانید به خداوند نسبت داده و خود را هدایت شده نیز می‌خوانید. دربرابر حق نابینا نباش؛ من می‌خواهم تو را از سرداب تاریکی به سوی نور بیاورم تا ببینی بدر ماه ظاهر شده است. اما تا از سرداب بیرون نیایی؛ بدر ماه را نمی‌توانی ببینی؛ کسی که در سردابی تاریک است چگونه می‌خواهد بدر ماه را در آسمان ببیند؟
ای شیعیان دوازده امامی! مهدی منتظر مردم را به سوی شیعیان یا اهل سنت و جماعت نمی‌خواند؛ بلکه من شما و تمامی بشریت را به سوی بیان حق همان ذکری که شما از آن روگردانید فرا می‌خوانم. شما می‌خواهید مهدی منتظری بیاید که از خواسته‌های شما تبعیت کرده و باورهای شما را بپذیرد.
پس برایت ثابت خواهم کرد تو از شیعیان مهدی منتظر نیستی. چرا؟ چون اگر به تو که با من مجادله می‌کنی بگویم: آیا حاضری برای حب و قرب خداوند با مهدی منتظر رقابت کنی تا در نزد خداوند از او محبوبتر و نزدیکتر باشی؛ چه جوابی می‌دهی؟ از دست من عصبانی شده و با خشم بر سر امام ناصر محمد یمانی فریاد می‌زنی:"از خدا بترس؛ چگونه می‌خواهی من با مهدی منتظر رقابت کنم تا بیش از او به خداوند نزدیک شده ونزد او محبوبتر باشم، او مهدی منتظر است که از غیب آگاهی دارد واز آشکار و نهان ما با خبر است؛ او کسی است که می‌داند چه چیزی از زمین خارج و چه چیزی در آن وارد می‌شود؛ او می‌داند چه چیزی به آسمان می‌رود و چه چیزی از آسمان نازل می‌گردد. او در برابر دشمنان از ما حفاظت می‌کند و بدی و بلا را از من دور می‌نماید.او روزی دهنده و دارای قدرت و قوت است. از اسرار و اسامی عالمیان باخبر است و این مهدی منتظری است که ما درانتظارش هستیم. چطور از من می‌خواهی در راه حب و قرب خداوند با او رقابت کنم!! خیر او شفیع ما درپیشگاه خداوند است و ما به او متوسل می‌شویم تا ما را به خداوند نزدیک کند." مهدی منتظر حق پروردگار در جوابتان می‌گوید: خداوندا من همین الان برائت خود را از کسانی که مهدی منتظر را با تو شریک می‌گیرند، اعلان می‌کنم. خدایا من نسبت به عبادت آنها کافرم و آن را رد می‌کنم و در برابر خداوند واحد قهار من به هیچ کارتان نمی‌آیم.ای شیعیان دوازده امامی از خداوند پروا کنید! مهدی منتظر را نپرستید. بلکه خداوند واحد قهار راعبادت نمایید. در راه حب قرب او رقابت کرده واگر خداوند را عبادت می‌کنید، دین خود را برای او خالص نمایید ولو کافران را خوش نیاید. به خداوند بزرگ سوگند شما از کسانی هستید که پروردگار متعال در آیات محکم کتابش در باره آنها میفرماید:
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إِلا وَهُمْ مُشْرِكُونَ(۱۰۶)}
صدق الله العظيم [يوسف].
با اینکه اهل سنت و جماعت گرفتاراحادیث دروغ وشیطانی بسیاری هستند؛ اما خداوند را به شهادت می‌گیرم که شرکشان کمتر از شیعیانی است که به جای خداوند، ائمه اهل بیت و مادرشان فاطمه الزهراء را می‌خوانند وإنا لله وإنا إليه لراجعون.
من نمی‌گویم که اهل سنت و جماعت بر حقند؛ بلکه شرکشان کمتر اس
ت. فرقی بین شیعیان و اهل سنت و جماعت نمی‌بینیم تا زمانی که اعتراف نمایند مُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله- وتمام أئمة آل البيت ومهديّ المنتظَر تنها بندگانی از بندگان خداوند و پروردگار عالمند؛ و در راه حب و قرب خداوند با مُحمد رسول الله -صلى الله عليه وآله- وتمامی أئمة آل البيت ومهديّ المنتظَر رقابت کنند؛ اگر که واقعا خداوند را عبادت می‌کنند. حتی اگر در نظرتان نمی‌توانید از آنها به خداوند نزدیکتر شده و محبوبتر باشید؛ اما این عبادت حق بنده درپیشگاه معبود است یعنی رقابت برای رسیدن به حب و قرب بیشتر خداوند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِى السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَى بَعْضٍ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُورًا (۵۵) قُلِ ادْعُواْ الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِهِ فَلاَ يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنكُمْ وَلاَ تَحْوِيلاً (۵۶) أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا
(۵۷) وَإِن مَّن قَرْيَةٍ إِلاَّ نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا كَانَ ذَلِك فِى الْكِتَابِ مَسْطُورًا (۵۸) وَمَا مَنَعَنَا أَن نُّرْسِلَ بِالآيَاتِ إِلاَّ أَن كَذَّبَ بِهَا الأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُواْ بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالآيَاتِ إِلاَّ تَخْوِيفًا (۵۹) صدق الله العظيم [الإسراء].
پس چرا رقابت برای حب و قرب خداوند را به انبیاء و رسولان و ائمه آل بیت منحصر کرده‌اید؟
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۱۱].
خداوند تعالی می‌فرماید:
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ هَذَا ذِكْرُ مَنْ مَعِي وَذِكْرُ مَنْ قَبْلِي بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ الحقّ فَهُمْ مُعْرِضُونَ(۲۴)}
صدق الله العظيم [الأنبياء].

ای بندگان خداوند که در آسمان‌ها وزمین هستید؛ حق این است که تنها پروردگار را عبادت نمایید که همه شما بندگان خداوند عزیز و حمیدید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِن كُلُّ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَنِ عَبْداً
(۹۳) لَقَدْ أَحْصَاهُمْ وَعَدَّهُمْ عَدّاً (۹۴) وَكُلُّهُمْ آتِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَرْداً (۹۵) إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدّاً (۹۶) فَإِنَّمَا يَسَّرْنَاهُ بِلِسَانِكَ لِتُبَشِّرَ بِهِ الْمُتَّقِينَ وَتُنذِرَ بِهِ قَوْماً لُّدّاً (۹۷)}صدق الله العظيم [مريم].

مگر شما نیستید که در هرنماز خود می‌گویید {إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ(۵)}[الفاتحة]؟ چگونه است که او را رها کرده و انبیاء و رسولان را عبادت کرده و به جای خداوند آنها را صدا می‌کنید و می‌گویید به خاطر اینکه بندگان مقرب خداوندند؛ در روز قیامت-یوم الدین- درپیشگاه خداوند شفاعت شما را خواهند کرد؟ مهدی منتظر سؤالی از شما می‌کند و می‌گوید اگر چنین است به من فتوا دهید این کدام نبیّ است که جرأت کند رقابت در راه حب و قرب خداوند را برشما حرام نماید؟ حرف شما دروغ است. خداوند رسولان را برانگیخت تا مردم را به عبادت عاری از شرک خداوند دعوت کنند واگر-واقعاً- او را عبادت می‌کنند؛ ربانی بوده و در راه حب و قرب پروردگارشان رقابت نمایند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِي مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلَكِنْ كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنتُمْ تَدْرُسُونَ}
صدق الله العظيم [آل عمران:۷۹].

خداوند به شما فتوا نداده است که انبیاء و رسولان و ائمه آل بیت (جدا از مردم )از حبیبان خداوند هستند. بلکه آنها نیز انسان‌هایی هستند که خداوند آفریده است و به ایشان فرمان داده تا از تسلیم شدگان در برابر پروردگار بوده و در راه حب و قرب او رقابت کنند تا مشخص شود چه کسی به خداوند نزدیکتر است و ازمشرکان نباشند . خداوند تعالی می‌فرماید:
{إِنَّمَا أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ ربّ هَذِهِ الْبَلْدَةِ الَّذِي حَرَّمَهَا وَلَهُ كُلُّ شَيْءٍ وَأُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْمُسْلِمِينَ(۹۱)}
صدق الله العظيم [النمل].
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{َفإِن تَوَلَّيْتُمْ فَمَا سَأَلْتُكُم مِّنْ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِيَ إِلاَّ عَلَى اللّهِ وَأُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْمُسْلِمِينَ(۷۲)}صدق الله العظيم [يونس].

ای مسلمانان در راه حب و قرب خداوند رقابت کنید و بدانید کسانی که دعوت مهدی منتظر را برای رقابت در راه قرب و حب خداوند اجابت کنند؛ از آنانی هستند که پروردگار آنان را در حالی که بر منابر نور قرار دارند، در پیشگاه خود گرد می‌آورد و انبیاء و شهدا به آنان غبطه می‌خورند. آیا پروا نمی‌کنید! اگر خدا را عبادت می‌کنید؛ بدانید که او رقابت برای رسیدن به حب و قرب خود را بر کسی حرام ننموده است! عقیده خود را رها کنید؛ هرچیزی بجز خداوند، بنده وعبد است و چیزی بیش از یک بنده نیست. خداوند او را عبد آفریده؛ "عبد "می‌میراند و "عبد " برمی‌انگیزد. کلام خداوند تغییر ناپذیر است و برای همین نیز خلقتان کرده، آیا پروا نمی‌کنید؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (۵۶)}صدق الله العظيم [الذاريات].

آیا شما هدف خلقت خود را تحقق بخشیده‌اید؟ آیا تقوا نمی‌کنید؟ چگونه خداوند را منحصرآً برای انبیاء و رسولان می‌گذارید تا برای حب و قرب او رقابت نمایند و این رقابت را بر خود حرام نموده و تصور می‌کنید آنها در روز قیامت-یوم الدین-شفاعت‌تان راخواهند کرد؟ اما مهدی منتظر به خداوند عزیز و وهاب که کتاب را نازل نموده است، قسم می‌خورد؛ معتقدان به این باور؛ به پروردگار عالمیان شرک آورده‌اند و تمام انبیاء و رسولان در برابر خداوند به کارشما نخواهند آمد. آیا نمی‌ترسید؟
به خداوندی که خدایی جز او نیست سوگند، که من مهدی منت
ظر حق از جانب پروردگار هستم. من از پیش خود چنین امری را اعلان نکرده‌ام. بلکه این فتوای خداوند عزیز و جبار است. اما رؤیا به صاحبش اختصاص دارد و شایسته نیست شما بر اساس این رؤیا مرا تصدیق کنید. این رؤیا به من اختصاص دارد و تنها برای من فتواست و اگر من به حق یقین نکنم؛ حجتی علیه من خواهد بود.اما حجت خداوند بر شما نیست مگر اینکه آنچه که در رؤیا دیده شده درعالم واقعیت رخ دهد. ممکن است یکی از برادران شیعه و یا اهل سنت و جماعت یا هر یک از برادران مسلمانم بگوید:" چه چیزی در آن رؤیا آمده است؟" در جواب می‌گویم خداوند به من فتوا داده است که هرکس که با قرآن با من مجادله کند شکست خواهد خورد. لذا ای مردم؛ اگر ناصر محمد یمانی واقعاً از جانب پروردگار عالمیان برگزیده شده باشد؛ در میان عالمان مسلمان ومسیحی و یهودی کسی پیدا نمی‌شود که بتواند با آوردن برهان‌های قاطع علمی از قرآن عظیم بر ناصر محمد یمانی غلبه نماید؛ همان قرآنی که من شما را –اگر به آن ایمان دارید- به پذیرش حکمیتش فرا می‌خوانم. میز گفتگو قاضی خواهد بود که برتری و توانمندی علمی از آن کیست. نترس ماعضویت شما را حذف نمی‌کنیم تا به اذن خداوند با برهان قاطع علمی تو را خاموش سازیم و سپس حجت حق برایت اقامه کنیم .آنگاه هرچه می‌خواهی به مجادله بی‌فرجام خود که بر اساس علم و راهنما و کتابی روشن نیست ادامه بده.

برادر گرامی، خداوند به تو برکت دهد؛ تا می‌توانی در بیانات مهدی منتظر که قرآن را از خود قرآن تفصیل کرده است اندیشه کن؛ از عقل خود استفاده کن و ازمقلدانی مباش که تفکر نمی‌کنند.
کسانی که مهدی منتظر را که با بیان حق ذکر برای مردم حجت می‌آورد تصدیق می‌کنند مسخره کرده و به گاو تشبیه‌شان می‌کنی؛اشتباه می‌کنی و به خود ظلم می‌کنی.آنها دیده بصیرت دارند و از باهوش‌ترین مردمانند. به خداوندی که خدایی جز او نیست، تنها کسانی از مهدی منتظر و تمام انبیاء ورسولان پیروی می‌کنند که صاحب بصیرت و اهل تدبر و اندیشه باشند. و اما درمورد اهالی آتش؛ آنها به تو فتوا خواهند داد که چرا کارشان به آتش کشیده شده است؛ فتوا را درآیات محکم ذکر می‌یابی. خداوند تعالی می‌فرماید:
{
وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِي أَصْحَابِ السَّعِيرِ} صدق الله العظيم [الملك].
اینک ای صاحب شیعه اثنی عشری برتوست که انتخاب کنی که از صاحبان بصیرت واز پیروان مهدی منتظر باشی که سخن را از اول تا آخر می‌شنوند و عقل و بصیرت خود را به کار می‌گیرند تا دریابند بیان حق ناصر محمد یمانی حقی است از جانب پروردگار یا اینکه ناصر محمد یمانی شیطانی گستاخ است؟ آنان تدبر و تفکر نموده پس بصیرت یافته و تصمیم گرفتند ، آنان خردمندانند.
در هر زمان و مکانی جز صاحبان بصیرت پند نمی‌گیرند و خداوند در هر زمان و مکانی جز صاحبان بصیرت کسی از مردم را هدایت نمی‌کند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{‏‏فَبَشِّرْ عِبَادِ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الزمر].

اما کسی که در برابر حق کور است؛ نسبت به حق بصیرت نمی‌یابد و برای همین پیروان حق را از اشرار می‌داند. به جدال اهالی آتش توجه کن:
{وَقَالُوا مَا لَنَا لَا نَرَى رِجَالًا كُنَّا نَعُدُّهُمْ مِنْ الْأَشْرَارِ(۶۲) أَاتَّخَذْنَاهُمْ سِخْرِيًّا أَمْ زَاغَتْ عَنْهُمْ الْأَبْصَارُ(۶۳)إِنَّ ذَلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ(۶۴)}
صدق الله العظيم [ص].

اهالی آتش مانند تو هستند چون خود را صاحب بصیرت و خردمند می‌دانستند، و اهالی حق نیز تصور می‌کنند که صاحب بصیرت و خردمندند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالأَمْنِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ}
صدق الله العظيم [الأنعام:۸۱].

جواب را در آیات محکم کتاب می‌یابید؛ حکم حق خداوند میان این دو گروه چنین است و خداوند تعالی می‌فرماید:

{الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الْأَمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ}صدق الله العظيم [الأنعام:۸۲].
وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام ناصر محمد اليماني
.
ــــــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 166020 من موضوع الإمام ناصر محمد اليماني لم يدرك البيان الحقّ للذكر لعلمه بالنحو والإملاء؛ بل علّمه ربّ الملأ الأعلى..





الإمام ناصر محمد اليماني لم يدرك البيان الحقّ للذِّكر لعلمه بالنحو والإملاء؛ بل علّمه ربّ الملأ الأعلى
..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمُرسلين جدّي النّبيّ الأمّي الأمين الذي لا يعرف أن يكتب فأنزل الله عليه القرآن العظيم ولم يأمره أن يتعلّم القراءة والكتابة، وأصلّي وأسلم على آله التوابين المُتطهرين والتابعين للحقّ إلى يوم الدين..

و يا أيها الشيعي الاثني عشري، يا من يُحاجِجني في أمري ولا يجادل بعلمٍ ولا هُدًى ولا كتابٍ مُنيرٍ؛ كُبر مقتاً عند الله والمهديّ المنتظَر والمؤمنين. تصديقاً لقول الله تعالى:
{الَّذِينَ يُجَادِلُونَ فِي آيَاتِ اللَّهِ بِغَيْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ كَبُرَ مَقْتاً عِندَ اللَّهِ وَعِندَ الَّذِينَ آمَنُوا} صدق الله العظيم. [غافر:35].

ويا أخي الكريم، أقسمُ بالله العظيم من يُحيي العظام وهي رميمٌ إنّك لتهزأ من خليفة الله المهديّ المنتظَر ولم يجعل الله حُجّتي عليك في القسم؛ بل في سُلطان العلم وكتاب الله هو الحَكَمُ، ألم يكن مُحمدٌ رسول الله أُمّيّاً وعاش أمّيّاً ومات أمّيّاً وهو لا يعرف القراءة ولا الكتابة؟ وهل تدري لماذا قدّر الله ذلك؟ وذلك كي تكون أمّيَته مُعجزةً له! إذ كيف يأتيكم بهذا القرآن العظيم مع أنّهُ أمّيٌّ؟ ثمّ تعلمون أنّهُ ليس من تأليفه بل حقاً تلقّاه من لدُن حكيمٍ عليمٍ. ولذلك صدّق اليهود أنّهُ نبيٌّ من ربّ العالمين، ولم يرتَبْ المُبطلون ولكنّهم علموا أنهُّ الحقّ من ربّهم ولكنّهم للحقّ كارهون حسداً من عند أنفسهم إذ أصبحت أمِّيَّتَه مُعجزةً له للتصديق. وقال الله تعالى:
{وَمَا كُنتَ تَتْلُو مِن قَبْلِهِ مِن كِتَابٍ وَلَا تَخُطُّهُ بِيَمِينِكَ إِذًا لَّارْتَابَ الْمُبْطِلُونَ} صدق الله العظيم [العنكبوت:48].

وكذلك المهديّ المنتظَر لم يأمره الله أن يتعلم النحو والإملاء، وذلك لكي يأتي بالبيان الحقّ للقرآن الذي عجز عنه كافة عُلماء الأمصار ومُفتيي الديار، ومن ثمّ يتذكّر أولو الأبصار أنّ الإمام ناصر محمد اليماني لم يدرك البيان الحقّ للذكر لعلمه بالنحو والإملاء؛ بل علّمه ربّ الملأ الأعلى ثم يوقنون أنّ هذا هو المهديّ المنتظَر الحقّ خليفة الرحمن الإنسان الذي علمهُ الله البيان الحقّ للقرآن، فلكُل دعوى بُرهانٌ. تصديقاً لقول الله تعالى:
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:111].

{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ هَذَا ذِكْرُ مَنْ مَعِي وَذِكْرُ مَنْ قَبْلِي بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ الحقّ فَهُمْ مُعْرِضُونَ(24)} صدق الله العظيم [الأنبياء].

أرأيت لو أنّك لم تجد في بيان الإمام ناصر محمد اليماني أيّ خطأ في الإملاء فهل ذلك هو آية التصديق للمهديّ المنتظَر حتى يصدّقه الشيعة الاثني عشر؟
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:111]. أليس جميع مُفتيي الديار وخُطباء المنابر لن تجد لديهم خطأً في الإملاء؟ فهل استطاعوا أن يأتوا ببيانٍ للذِّكر أحسن من تفسير المهديّ المنتظَر وأحسن تأويلاً؟ {قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم.

وهيهات هيهات.. وأقسمُ بالرحمن الذي علّمني البيان الحقّ للقرآن لو اجتمع كافة عُلماء الإنس والجانّ لحوار المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني من القرآن لتجدني أنّني المُهيّمن عليهم بسُلطان العلم، وطاولة الحوار هي الحكم لئن أجبتم دعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم، فإنّي بالبيان الحقّ للقرآن به زعيم وأهدي به إلى الصراط المُستقيم، لأنّي الإنسان الذي علّمه الرحمن البيان الحقّ للقرآن بوحي التّفهيم وليس وسوسة شيطانٍ رجيمٍ، فجعلني المُهيمن عليكم بالقرآن المجيد، فأهديكم إلى صراط العزيز الحميد، وأُذكّر بالقُرآن من يخاف وعيد، وأحذّر من بأسٍ شديدٍ. فلا تكن يا أخي الكريم كفّاراً عنيداً تُعرض عن المهديّ المنتظَر فتتبع كُلَّ شيطانٍ مريدٍ فيضلّك عن صراط العزيز الحميد لئن حاجَجت في البيان الحقّ لآيات الكتاب بغير علمٍ ولا هدًى ولا كتابٍ مُنيرٍ. وقال الله تعالى:
{وَمِنَ النَّاسِ مَن يُجَادِلُ فِي اللَّهِ بِغَيْرِ عِلْمٍ وَيَتَّبِعُ كُلَّ شَيْطَانٍ مَّرِيدٍ (3) كُتِبَ عَلَيْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلاَّهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ وَيَهْدِيهِ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ(4)} صدق الله العظيم [الحج].

فإذا جئت باحثاً عن الحقّ فقد اهتديت إلى صراطٍ مُستقيمٍ، وإن كُنت ترى الإمام ناصر محمد اليماني شيطاناً أشِراً وليس المهديّ المنتظَر في نظرك فلن تستطيع أن تصدّ الأنصار بهذه الفتوى بأنّ لدى الإمام ناصر محمد اليماني أخطاءٌ في الإملاء. وهل تدري لماذا؟ وذلك لأنّ مُحمداً رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- لم يكن يعرف أن يكتب أبداً؛ بل أمّيٌّ، وليس الخطأ خطأ الإملاء في خط القلم، بل الخطأ في الحُجّة لو وجدتني أخطأتُ في العلم وضلّلت الأمم كما تفعلون يا من تقولون على الله ما لا تعلمون وتحسبون أنّكم مُهتدون. فلا تكن عن الحقّ أعمى فإنّي أريد إخراجك من السرداب من بين الظلام إلى النور حتى ترى البدر أنهُ حقاً قد ظهر، ولكنّك لن تُشاهد البدر حتى تخرج من السرداب، فكيف يُشاهِد البدر في السماء من كان في سردابٍ مُظلمٍ؟ بل أنا المهديّ المنتظَر لا أدعو البشر إلى الشيعة ولا إلى أهل السُّنة والجماعة يا معشر الشيعة الاثني عشر، بل أدعوكم والناس أجمعين إلى البيان الحقّ للذِّكر الذي أنتم عنهُ مُعرضون، وتريدون مهديّاً مُنتظراً يأتي مُتّبِعاً لأهوائكم فيعتنق مُعتقداتكم.

ولسوف أثبت لك أنّك لست من شيعة المهديّ المنتظَر، وذلك لأنّي لو أقول لك يا من تحاجِجني: فهل ترى أنّهُ يحقّ لك أن تُنافس المهديّ المنتظَر في حبّ الله وقربه علّكَ تكون أحبّ إلى الله وأقرب منه؟ لغضبت مني وزجرتني ونهرتني وقلت للإمام ناصر محمد اليماني: "اتقِ الله! كيف تُريد أن اُنافس المهديّ المنتظَر في حبّ الله وقُربه على أن أكون أحبّ منه وأقرب عند ربي وهو المهديّ المنتظَر علام الغيوب الذي يعلمُ ما تسرون وما تعلنون؛ الذي يعلم ما يخرج من الأرض وما يَلِج فيها ويعلمُ ما ينزل من السماء وما يعرج فيها؛ فهو حافظنا من أعدائنا ويدفع عني السوء والبلاء وهو الرزّاق ذو القوة المُتين؛ يعلمُ بأسرار وأسماء العالمين، فذلك هو المهديّ المنتظَر الذي لهُ ننتظر، فكيف تُريدني أن أُنافسه في حبّ الله وقربه!! بل هو شفيعنا بين يدي الله ونتوسل إلى الله به ليقربنا إلى الله زُلفى".

ثم يرد عليكم المهديّ المنتظَر الحقّ من ربكم وأقول: اللهم أنّني بريءٌ من الآن ممّن أشرك بك المهديّ المنتظَر، اللهم وإنّني بعبادتهم كافرٌ ومُنكرٌ ولا ولن أغني عنكم من الله الواحد القهار شيئاً، فاتّقوا الله يا معشر الشيعة الاثني عشر فلا تعبدوا المهديّ المنتظَر واعبدوا الله الواحد القهار، وتنافسوا على حبّه وقربه مُخلصين لهُ الدين ولو كره الكافرون إن كنتم إياه تعبدون. وأقسمُ بالله العظيم أنّكم من القوم الذين قال الله عنهم في محكم كتابه:
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إِلا وَهُمْ مُشْرِكُونَ} صدق الله العظيم [يوسف:106].

وبرغم أنّ أهل السُّنة والجماعة وقعوا في كثيرٍ من مصائد المُفترين من أحاديث الشياطين ولكنّي أشهدُ الله العظيم أنهم أقل شركاً بالله من الشيعة الذين يدعون أئمة آل البيت وأمّهم فاطمة الزهراء من دون الله، وإنا لله وإنا إليه لراجعون. ولم أقل أنّ أهل السُّنة والجماعة على الحقّ ولكنّهم أقل شركاً، ولا فرق لدينا بين الشيعة وأهل السُّنة والجماعة فجميعكم مُشركون بالله العظيم حتى تعترفوا أنّ مُحمداً رسول الله -صلى الله عليه وآله- وجميع أئمة آل البيت والمهديّ المنتظَر أنّهم ليسوا إلا مُجرد عبيدٍ من عبيد الله ربّ العالمين، ثم تُنافسون مُحمداً رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- وجميع أئمة آل البيت والمهديّ المنتظَر في حبّ الله وقربه إن كنتم إياه تعبدون. وحتى ولو لم تستطيعوا في نظركم أن تكونوا أحبّ إلى الله منهم وأقرب ولكن هذه هي العبادة الحقّ إلى المعبود لكافة العبيد يتنافسون على حُبّ ربهم وقُربه أيهم أقرب. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَىٰ بَعْضٍ ۖ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُورًا ﴿٥٥قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِهِ فَلَا يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنكُمْ وَلَا تَحْوِيلًا ﴿٥٦أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا ﴿٥٧وَإِن مِّن قَرْيَةٍ إِلَّا نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا ۚ كَانَ ذَٰلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا ﴿٥٨وَمَا مَنَعَنَا أَن نُّرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَن كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ ۚ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا ۚ وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا﴿٥٩} صدق الله العظيم [الإسراء].

فلماذا حرّمتم التنافس في حبّ الله وقربه فجعلتم الله حصرياً للأنبياء والمُرسلين وأئمة آل البيت:
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:111].

وقال الله تعالى:
{قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ هَذَا ذِكْرُ مَنْ مَعِي وَذِكْرُ مَنْ قَبْلِي بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ الحقّ فَهُمْ مُعْرِضُونَ(24)} صدق الله العظيم [الأنبياء].

بل الحقّ هو أن تعبدوا الله جميعاً يا معشر عبيد الله في سماواته وأرضه، فجميعكم عبيدٌ للعزيز الحميد. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِن كُلُّ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَنِ عَبْداً (93) لَقَدْ أَحْصَاهُمْ وَعَدَّهُمْ عَدّاً (94) وَكُلُّهُمْ آتِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَرْداً (95) إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدّاً (96) فَإِنَّمَا يَسَّرْنَاهُ بِلِسَانِكَ لِتُبَشِّرَ بِهِ الْمُتَّقِينَ وَتُنذِرَ بِهِ قَوْماً لُّدّاً (97)} صدق الله العظيم [مريم].

ألستم تقولون في كُل صلواتكم
{إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ} [الفاتحة:5]؟ فكيف تتركوه فلا تعبدونه؟ وتعبدون أنبياءه ورُسله فتدعونهم من دون الله وتقولون أنّهم سوف يشفعون لكم يوم الدين بين يدي ربّ العالمين لأنّهم من عباده المُقربين؟ ثم يسألكم المهديّ المنتظَر وأقول إذاً أفتوني من هذا النّبيّ الذي يجرؤ أن يحرّم عليكم أن تنافسوه في حبّ الله وقربه؟ وإنّكم لكاذبون. بل بعث الله المُرسلين ليدعوا الناس إلى عبادة الله وحده لا شريك له وأن يكونوا ربانيين فيتنافسون في حُبّ ربهم وقُربه إن كانوا إياه يعبدون. وقال الله تعالى: {مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِي مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلَكِنْ كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنتُمْ تَدْرُسُونَ} صدق الله العظيم [آل عمران:79].

ولم يفتِكم الله أنّ الأنبياء والمُرسلين وأئمة آل البيت المُطهرين أنّهم أحباب الله من دون الناس؛ بل هم بشرٌ ممّن خلق وأمرهم الله أن يكونوا من المُسلمين المُتنافسين في حبّ الله أيُّهم أقرب ولا يكونوا من المُشركين. وقال الله تعالى:
{إِنَّمَا أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ ربّ هَذِهِ الْبَلْدَةِ الَّذِي حَرَّمَهَا وَلَهُ كُلُّ شَيْءٍ وَأُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْمُسْلِمِينَ} صدق الله العظيم [النمل:91].

و قال تعالى:
{فَإِن تَوَلَّيْتُمْ فَمَا سَأَلْتُكُم مِّنْ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِيَ إِلاَّ عَلَى اللّهِ وَأُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْمُسْلِمِينَ(72)} صدق الله العظيم [يونس].

ويا معشر المُسلمين، تنافسوا على حبّ الله وقربه و اعلموا أنّ المتنافسين على حبّه وقربه الذين استجابوا لدعوة المهديّ المنتظَر من الذين يحشرهم الله على منابر من نورٍ يغبطهم الأنبياء والشهداء، أفلا تتّقون؟ فلم يُحرِّم الله عليكم المُنافسة في حبّ الله وقربه إن كنتم إياه تعبدون! فلتكن عقيدتكم أنّ ما دون الله فهو عبدٌ وليس إلا عبداً وقد خلقهُ الله عبداً و يميته عبداً ويبعثهُ عبداً، لا مُبدل لكلمات الله ولذلك خلقكم أفلا تتّقون؟ تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (56)} صدق الله العظيم [الذاريات].

فهل حققتم الهدف من خلقكم؟ أفلا تتقون؟ فكيف تجعلون الله حصريّاً للأنبياء والمُرسلين ليتنافسوا على حُبّه وقربه وحرّمتم على أنفسكم أن تُنافسوهم فتزعمون أنهم شُفعاؤكم يوم الدين؟ ولكنّي المهديّ المنتظَر أقسمُ بالله العزيز الوهاب الذي أنزل الكتاب أنّ أصحاب هذه العقيدة مُشركون بالله ربّ العالمين وأنّ كافة الأنبياء والمُرسلين لا ولن يغنوا عنكم من الله شيئاً، أفلا تتقون؟

ألا والله الذي لا إله غيره أنّني المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّ العالمين، وأنّني لم أقل لكم أنّي المهديّ المنتظَر من ذات نفسي؛ بل بفتوى من العزيز الجبار، ولكنّ الرؤيا تخصّ صاحبها ولا ينبغي لكم أن تُصدقوني بسبب الرؤيا فهي تخصّني وفتوى لي وحدي؛ حُجة عليّ إن لم أوقن بالحقّ، ولكنّ الله لم يجعلها حجّةً عليكم إلا أن يُحقق ما جاء فيها على الواقع الحقيقي. ولربّما يودّ أخي الشيعي أو أحد إخواني من أهل السُّنة والجماعة أو أحد إخواني من المُسلمين أن يقول: "وما جاء فيها؟". فأقول: أفتاني ربّي أنهُ لن يحاجّني أحدٌ من القرآن إلا غلبته. إذاً يا قوم فإن كان ناصر محمد اليماني حقاً مُصطفًى من ربّ العالمين فلن تجدوا أحداً من كافة عُلماء المُسلمين والنصارى واليهود يُهيمن على ناصر محمد اليماني بعلم وسُلطان من مُحكم القرآن العظيم الذي أدعوكم إلى الاحتكام إليه جميعاً إن كنتم به مؤمنين، فطاولة الحوار هي الحكم بسُلطان العلم، فلا تخفْ فلا ولن نحظرك بإذن الله حتى نُلجمك بسُلطان العلم ومن ثم نقيم عليك الحُجة بالحقّ ثم تستمر في الجدال العقيم بغير علمٍ ولا هُدًى ولا كتابٍ مُنير.

ويا أخي الكريم، بارك الله فيك تدبّر وتفكّر بقدر ما تستطيع من بيانات المهديّ المنتظَر لتفصيل القرآن بالبرهان من ذات القرآن، واستخدم عقلك فلا تكن إمّعةً لا تتفكر. وإنّ الذين تسخر منهم وتصفهم بالبقر لأنّهم صدّقوا المهديّ المنتظَر الذي يحاجِج الناس بالبيان الحقّ للذكر فإنّك لمن الخاطئين وظلمت نفسك؛ بل هم أولو الأبصار من أذكى البشر، فوالله الذي لا إله غيره أنّه لن يتّبع المهديّ المنتظَر وكافة الأنبياء والمُرسلين إلا أولو الأبصار أهل التدبر والتفكر، وأما أهل النار فسوف يفتونك عن سبب دخولهم النار فتجد فتواهم في محكم الذكر:
{وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِي أَصْحَابِ السَّعِيرِ (10)} صدق الله العظيم [الملك].

وأما الآن فيا صاحب الشيعة الاثني عشر فعليك الاختيار أن تكون من أولي الأبصار من أتباع المهديّ المنتظَر الذين يستمعون القول من أوله إلى آخره فاستخدموا عقولهم وبصرهم هل هو الحقّ من ربّهم في البيان الحقّ للذكر أم أنّ ناصر محمد اليماني شيطانٌ أشر؟ فتدَبَّروا وتَفَكَّروا فأبصَروا فقرَروا، وأولئك هم أولو الألباب، ولا ولن يتذكر إلا أولو الأبصار، ولا ولن يهدي الله من الناس أجمعين إلا أولو الأبصار في كُلّ زمانٍ ومكانٍ. تصديقاً لقول الله تعالى:
{‏‏فَبَشِّرْ عِبَادِ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الزمر].

ولكن العميان عن الحقّ لن يبصروا الحقّ ولذلك لن يروا - أتباع الحقّ - الذين حسبوهم من الأشرار، فانظر إلى تخاصم أهل النار:
{وَقَالُوا مَا لَنَا لَا نَرَى رِجَالًا كُنَّا نَعُدُّهُمْ مِنْ الْأَشْرَارِ(62) أَاتَّخَذْنَاهُمْ سِخْرِيًّا أَمْ زَاغَتْ عَنْهُمْ الْأَبْصَارُ(63)إِنَّ ذَلِكَ لَحَقٌّ تَخَاصُمُ أَهْلِ النَّارِ(64)} صدق الله العظيم [ص].

و أصحاب النار كذلك يكونون مثلك ويظنّون أنّهم هم أولو الأبصار وأنّهم هم أولو الألباب، ولكن كذلك أتباع الحقّ يظنّون أنّهم هم أولو الأبصار وأنّهم هم أولو الألباب. وقال الله تعالى:
{فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالأَمْنِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام].

ومن ثم تجدون الجواب في محكم الكتاب بحكم الله الحقّ بين الفريقين، وقال تعالى:
{الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الْأَمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:82].

وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام ناصر محمد اليماني.
__________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..